1396-10-10 09:05
1040
0
48544
مدیر اهل سنت حوزه علمیه عرفانی آق قلا :

ما همه امام عصر خود را شناخته و تا پای جان از او حمایت می کنیم

مدیر اهل سنت حوزه علمیه عرفانی آق قلا گقت : در مراسم 9 دی در آق قلا تمامی اقوام ساکن در منطقه ترکمن و سیستانی و بلوچ اهل سنّت و تشیع حضور داشتند تا نشان دهند که بصیرت داشته و امام عصر خود را میشناسند و تا پای جان از ایشان حمایت خواهند کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، عبدالرزاق آخوند رهبر مدیر حوزه علمیه اهل سنت عرفانی آق قلا در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حماسه نهم دی گفت: روز 9 دی، روز بصیرت و شناخت است و کسی که بصیرت کافی برای شناخت رهبر را داشته باشد، گمراه نمی‌شود.

وی افزود : در میان اهل سنت یک حدیث وجود دارد که می گوید «مَنْ ماتَ وَ لَمْ يَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ مَاتَ مِيتَةً جَاهِلِيَّة» یعنی هرکس امام عصر خود را نشناخته از دنیا برود قطعا به جاهلیت مرده است.

مدیر اهل سنت حوزه علمیه عرفانی آق قلا در ادامه گفت: پس از لزومات یک مومن شناخت رهبر زمان است و این شناخت میسر نمی‌شود مگر با داشتن بصیرت.

آخوند رهبر در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم 9 دی در آق قلا تمامی اقوام ساکن در منطقه ترکمن و سیستانی و بلوچ اهل سنّت و تشیع داشتند تا نشان دهند که بصیرت داشته و امام عصر خود را می شناسند و تا پای جان از ایشان حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.