1396-06-05 01:45
5378
1
43220
عصر امروز صورت گرفت :

حاشیه های اعتراض مردم گرگان در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر + تصاویر

عصر امروز نزدیک به 200 نفر از شهروندان گرگانی در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر گرگان تجمع کردند تا نسبت به آنچه که بی اعتنایی به رای آنها نامیده شد اعتراض کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ حاشیه این مراسم جنجالی این گونه است :

** جمعیت از ساعت 5 بعد از ظهر کم کم خود را به پارلمان محلی شهر گرگان در کوچه آفتاب 24 رساندند و حدود ساعت 5:30 دقیقه نیروی انتظامی نیز وارد محل شد و کنترل اوضاع را در دست گرفت .

eeteraz1

** کم کم صدای اعتراضات زیاد شد و چند تن از اعضا شورای شهر از جمله جرجانی و گرزین که جزو حامیان صادقلو بودند مردم را به آرامش دعوت کردند اما هنگام صحبت ربیعی مردم او را هو کردند و مدام می گفتند "رای ما رو پس بدین" .

** گپ و گفتی با آنهایی که در تجمع شرکت کرده بودند نشان می داد که علاقه و وابستگی عجیبی به صادقلو دارند و عنوان می کردند که فقط بخاطر صادقلو به این لیست رای دادند نه این افراد .

** حدود ساعت 6 بود که فرمانده انتظامی گرگان هم وارد صحنه شد و خود را به میان تعدادی از بانوان معترض رساند و سعی کرد که با صحبت کردن آنها را آرام و متفرق کند که جمعیت معترض حاضر توجه نکردند تا اینکه عسگری دستور داد همه را از محل دور کنند که همزمان با این کش و قوس اعضا از جلسه بیرون آمدند و کنترل اوضاع کمی سخت شد .

eeteraz7

** یکی از اتومبیل های انتظامی نیز ورودی کوچه آفتاب 24 منتهی به ساختمان شورای شهر را بست و رفت و آمد ماشینی ممنوع شد . سید عباس حسینی فرماندار و دشتیان معاون فرماندار در صحنه حضور داشتند .

** خبرنگاران رسانه های مختلف هم آمده بودند تا این خبر اعتراضی را پوشش دهند که در ابتدا با فیلمبرداری از این تجمع از طرف پلیس ممانعت می شد اما در ادامه گرفتن عکس و فیلم کمی راحت تر شد .

** حدود ساعت 6:30 دقیقه جلسه غیر علنی شورای شهر تمام شد و ابتدا موافقین شهردار شدن صادقلو یعنی گرزین ، جرجانی ، مرتضوی و سعید رحیمی بیرون آمدند که با تشویق حضار مواجه شدند .

eeteraz2

** سپس حسین ربیعی ، آقا ملایی و عبداللهی بیرون آمدند که حضار با سردادن شعارهایی چون رای ما رو پس بدین و ... آنها را هو کردند ، ربیعی در حالی که کت خود را در آورده بود سمت معترضین رفت و گفت من به "..." رای نمی دهم که مردم او را هو کردند .

** ربیعی و عبداللهی تحت تدابیر شدید امنیتی از محل توسط محافظان و ماموران انتظامی به طرف ساختمان شهرداری هدایت شدند تا صدمه ای از طرف مردم خشمگین متوجه آنها نشود .

eeteraz3

** جمعیت معترض در ادامه بنرهای تبریک فائزه عبداللهی که بر دیوار ساختمان شورا نصب شده بود را کندند و داخل خیابان انداختند . در ادامه نیز (ح - ص) یکی از فعالان تلگرامی و حامی سرسخت شهردار سابق گرگان جمعیت را به آرامش دعوت و دقایقی برای آنها سخنرانی کرد .

** گرزین و جرجانی بنا به درخواست مردم تا دقایقی پایانی در محل ماندند تا پاسخگوی جمعیت باشند .

** حدود ساعت 7:15 دقیقه بود که جمعیت کم کم متفرق شدند .

eeteraz4

eeteraz5

 

eeteraz6

  انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

فاطمه

مردم بیچاره کاری از دستتون بر نمیاد که. اینا بیان نظرشونو عوض کنن. نه بیا پایین.

0
0
پاسخ
1396-06-04 21:08

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.