1398-02-24 18:03
2705
0
63221
نامه سرگشاده دانش آموزان مدرسه نمونه فرهنگ به مدیر مدرسه؛

ای مدیر مهربان، از صمیم دل دوستت داریم...

جمعی از دانش آموزان مدرسه نمونه فرهنگ شهرستان علی آباد کتول در نامه ای سرگشاده از مدیر مدرسه خود قدردانی کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ در متن این نامه آمده است:

«معلم باغبان باغ عشق است . . . معلم قافله سالار عشق است...

ثانیه ها، دقیقه ها، روزها و ماه ها آمدند و رفتند و سال تحصیلی به روزهای پایانی نزدیک شد. مدیر مهربان مان... در طول این مدت درس های زیادی از تو، اخلاق و رفتارت آموختیم. آموختیم که درس هدف نیست ولی ما را در رسیدن به هدف یاریگر است. آموختیم انسانیت به قومیت، سیاست، رنگ پوست، ملیت و ... ربطی ندارد و فردی که به دنبال اخلاق است، انسان است. از تو آموختیم برای زمان ارزش بیشتری قائل شویم و از فضای مجازی برای پیشبرد اهداف مان استفاده کنیم و نگذاریم فضای مجازی برای ما هدفگذاری کند. از تو آموختیم وفای به عهد، وقت شناسی، رعایت حق و حقوق دیگران، احترام به دیگران، متانت و حفظ حجاب، تعادل در رفتار، صداقت، شهامت در پذیرش اشتباه، تعامل با سایرین و ... بخشی از زندگی است و در مجموع زندگی، تمرین این رفتارهای متمدنانه است.

سرکار خانم باباکردی .... زود آمدن هایت، دیر رفتنت هایت، سخنرانی هایت در صبحگاه، اخم ها و لبخند هایت، مهربانی هایت و در یک کلام "مادرانه هایت" را تا ابد فراموش نمی کنیم و بی گمان هر گاه از جلوی مدرسه که از قضا در مسیر اصلی خیابان است، عبور کنیم از تو و آموزه هایت به نیکی یاد می کنیم. هر چند زحمات معلمان در طول این سالها نیز قابل تقدیر و بزرگداشت است ولی دستکم از آنها در روز معلم قدرانی می شود ولی روزی به نام مدیر مدرسه نداریم تا شاخه ای گل نثارت کنیم و ما را به لبخند مادرانه ات مهمان کنی...

اکنون روزهای آخر با هم بودن را سپری می کنیم، دوست داریم آخرین نصایح دلسوزانه و مادرانه ات را بیشتر بشنویم و به گوش جان بپذیریم و فراموش نکنیم. ای کاش می شد زمان را متوقف کرد تا بیشتر از دیروز، بیشتر از هر روز و بیشتر از همیشه زندگی کردن را با هم تمرین کنیم و در کنار شما و سایر معلمان دلسوز مدرسه، درس مهربانی و اخلاقی و زندگی بیاموزیم و به کار بندیم.

اما چه می توان کرد که ما را یارای توقف زمان نیست و تنها چیزی که پس از اتمام سال تحصیلی برایمان باقی می ماند لحظات شاد و با احساسی است که با شما در مدرسه داشتیم و قطعاً تا ابد آنها را فراموش نمی کنیم. افکار صادقانه مان را مدیون شخصیت والای تو هستیم؛ از صمیم دل دوستت داریم؛ صمیمانه ترین شاد باش ها را نثارت می کنیم و هیچگاه فراموشت نمی کنیم.»

دانش آموزان پایه نهم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.