1395-11-16 12:09
2226
0
34724

امام خمینی (ره) اولین انقلاب اسلامی را در جهان شکل داد + تصاویر

دوران استخوان سوز پهلوی با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پایان رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، امام جمعه بخش کوهسارات شهرستان مینودشت با تبریک سالروز ولادت شیر زن صحرای کربلا حضرت زینب کبری (سلام ا... علیها) و روز پرستار، گفت: این حضرت به زن بودن معنا داد؛ او تجسمی از اسوه صبر و شجاعت است.

وی با اشاره به خطبه های روشنگرانه حضرت زینب (سلام ا... علیها) پس از واقعه عاشورا؛ عنوان کرد: پرستاران دارای الگوی کاملی از ایثار و فداکاری هستند.

خطیب جمعه بخش کوهسارات در ادامه با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: 21 بهمن ماه سال 1357 حکومت نظامی به فرمان امام خمینی (ره) شکسته شد.

وی افزود: عمال باقی مانده از بدنه پهلوی همچنان به دنبال فجایع خود بودند اما سرانجام دوران استخوان سوز پهلوی با فرمان امام خمینی مبنی بر شکستن حکومت نظامی به سر آمد و اولین انقلاب اسلامی در جهان شکل گرفت.

حجت الاسلام خانلری با اشاره به فرمان جنجالی رئیس جمهور جدید امریکا، گفت: به گفته نشریه ایندیپندنت لندن چهار کشور عراق، سوریه، لیبی و یمن از هفت کشوری که ترامپ صدور ویزا برای مهاجران آن ها را متوقف کرد، کشورهایی هستند که آمریکا خود با ایجاد ناامنی در آن ها سبب آواره شدن مردمان شان را فراهم کرد.

امام جمعه بخش کوهسارات در پایان خبه های این هفته همگان را به حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

امام خمینی (ره) با افکار الهی توانست در مقابل طاغوت بایستد

«اسرافیل وزیری» فرماندار مینودشت پس از نماز جمعه بخش کوهسارات در سخنانی به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: امام خمینی (ره) با افکار الهی توانست در مقابل طاغوت بایستد و به تمام جهانیان ثابت کرد که حزب خدا بر طاغوت غلبه می کند و پیروزی نصیب ملتی می شود که خواستار برپایی حکومت اسلامی در زمین خواهد بود.

وی اقتدار امام در مقابل تصمیم ها و ترفندهای دشمن را یکی دیگر از نشانه های دید الهی امام در رفتارهای او دانست.

فرماندار مینودشت در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب از لحاظ علمی و فرهنگی، ایران را در جایگاه بسیار مهم در بخش بهداشت و درمان و امنیت و اقتصاد یاد کرد و افزود: دشمن به فکر نا امید کردن ملت ایران از راه های مختلف و ایجاد زمینه های فکری نامناسب است ولی به این باور رسیده است که دیگر نمی توان به این ملت تحریم ها و زور گویی را تحمیل کرد و آنقدر ترس دارد که بچه 5 ساله را در فرودگاه دستبند می زند و می گوید او ایرانی است و خطر ناک است.

وزیری در پایان گفت: امروز به برکت خون شهدا و سربازان غیور ایران اسلامی در امنیت کامل قرار داریم و این امر دشمن را ناخوش و ناامید کرده است. انقلاب اسلامی یکی از نعمات الهی است و قدردانی از آن بر مردم لازم و ضروری می باشد.

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

minookhabar32 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.