1397-12-26 13:43
1914
0
61952
با حضور استاندار و نماینده گرگان برگزار شد؛

زیرگذر یساقی پس از گذشت سه سال به بهره برداری رسید/ غیبت رامین نورقلی پور در آئین افتتاح + تصاویر

زیرگذر سه راه یساقی یکی از مرگبارترین بریدگی های استان گلستان عصر روز شنبه با حضور استاندار گلستان، نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ زیرگذر سه راه یساقی یکی از مرگبارترین بریدگی های استان گلستان عصر روز شنبه با حضور استاندار گلستان، نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، فرماندار و مسئولان شهرستان کردکوی به بهره برداری رسید.

این پروژه با توجه به پیگیری های این رسانه و توجه ویژه فرماندار وقت و فرماندار فعلی استارت آن در یکم بهمن ماه ۹۵ با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در همین نقطه زده شد قرار بود طی بازه زمانی یک ساله به بهره برداری برسد که متأسفانه به مدت سه سال به تأخیر افتاد.

رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی غایب این مراسم بود.

یکی از بی توجهی ها و بی تدبیری های بزرگ این مراسم عدم دعوت از فرماندار شهرستان کردکوی به نمایندگی از شهرستان برای سخنرانی بوده است.

با توجه به اینکه این پروژه مربوط به شهرستان کردکوی بوده و ابراهیم قدمنان یکی از مسئولانی بوده که دائما پیگیر افتتاح این پروژه بوده لازم بود تا دقایقی را در این رابطه به سخنرانی بپردازد.

تصاویری از آئین افتتاح:

عکاس: علی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.