1398-01-17 13:04
3239
0
62388
گزارش؛

کشتارگاه مرغ سفید زربال خفته در آب/بیکاری قریب به ۳۰۰ نفر از کارگران کشتارگاه/کشتارگاه و کارگران را دریابید + تصاویر

رئیس صمت کردکوی قریب ۱۶ روز است که کشتارگاه مرغ سفید زربال واقع در جاده یساقی _ بندر ترکمن به دریاچه ای طبیعی مبدل شده است و متاسفانه بالغ بر ۲۰۰_۳۰۰ نفر بصورت مستقیم در این کشتارگاه مشغول به کار هستند که در حال حاضر بخاطر تعطیلی کشتارگاه بیکار شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا: لیلا مقصودلو طی گفتگویی با خبرنگار ما درباره این کشتارگاه آرمیده در دریاچه ای طبیعی و نو ظهور اظهار داشت: قریب 16 روز است که کشتارگاه مرغ سفید زربال واقع در جاده یساقی _ بندر ترکمن به دریاچه ای طبیعی مبدل شده است و متاسفانه بالغ بر 200_300 نفر بصورت مستقیم در این کشتارگاه مشغول به کار هستند که در حال حاضر بخاطر تعطیلی کشتارگاه بیکار شدند.

وی افزود: این مشکل بزرگ روستاهای اطراف ازجمله مهترکلاته و یساقی را تحت تأثیر قرار داده و بزودی آثار سوء این بیکاری هویدا خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی اظهار داشت: فرماندار محترم و مسئولان شهرستان تلاش‌های بسیاری را در این راستا انجام داده‌اند اما نیاز به حمایت های ابزاری و ماشین آلات بیشتری داشته و یاری رساندن به این مجموعه علاوه بر نجات یک واحد تولیدی، نجات بالغ بر 200 _300 خانواده می باشد.

تصاویری از وضعیت فعلی کشتارگاه مرغ سفیدزربال کردکوی:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.