1396-05-28 15:59
572
0
42922
معاون استاندار گلستان:

امسال 170 کلاس درس در گلستان افتتاح می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: 170 کلاس درس در سال جاری به سیستم آموزش و پرورش استان ‌اضافه شده، اما همچنان به کلاس‌های درس بیشتری نیاز داریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر طهماسبی در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه هرگونه هزینه در حوزه تعلیم و تربیت فایده است، اظهار داشت: آموزش و پرورش فصل‌الخطاب است و همواره باید در اولویت بودجه استان قرار داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: باید در توزیع بودجه، آموزش و پرورش را به صورت ویژه‌ای ببینیم به ویژه که به علت عدم وجود برخی زیرساخت‌ها در شهرهای کمتر توسعه‌یافته استان نیاز بیشتری به تزریق بودجه، در این حوزه مشاهده می‌شود.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی در این حوزه اظهار کرد: در جای جای شهرها و روستاهای استان اماکنی از آموزش و پرورش وجود دارد که مدت‌هاست بدون استفاده مانده و هیچ کاربری خاصی ندارد و می‌توان این ظرفیت‌ها را مورد استفاده قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: 170 کلاس درس در سال جاری به سیستم آموزش و پرورش استان گلستان اضافه شده، اما همچنان به کلاس‌های درس بیشتری نیاز داریم.

طهماسبی با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: پیگیری اجرای این طرح ان شاالله با قوت بیشتری در دولت جدید ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید با همت مسئولان، مردم و خیرین مدارس استان را به استانداردهای لازم برسانیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.