1398-01-20 09:37
1259
0
62448
در دیدار مسئولین گالیکش با پاسداران مطرح شد؛

سپاه مولود انقلاب است/ همه ‌کسانی که به کشور خدمت می‌کنند پاسدار انقلاب اسلامی هستند تحریم سپاه جنبه روانی دارد نه کاربردی

صبح امروز جمعی از مسئولین گالیکش به مناسبت ولادت امام حسین علیهم‌السلام و روز پاسدار در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش با فرمانده ای و پرسنل سپاه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه؛ فرماندار گالیکش در این دیدار گفت: از سوی مقام معظم رهبری امسال به نام «رونق تولید» که برگرفته از حوزه اقتصاد مقاومتی است نام‌گذاری شد؛ امیدواریم بتوانیم در این حوزه خوب کارکنیم و کار خوب انجام دهیم.

nilkooh3395 1

وی افزود: باید بتوانیم شاخصه‌های شهرستانی در بحث کارآفرینی و فعالیت‌های اشتغال‌زایی را ارتقاء ببخشیم، هر اداره و دستگاهی باید شاخصه‌های خود را به‌نوعی افزایش دهد تا بازخورد آن باعث اشتغال جوانان شود.

مایلی با اشاره به سیلاب اخیر گلستان گفت: در برخی از روستاها گالیکش مانند «پنو» بعضی از واحدهای مسکونی تخریب‌شده و برای ایمنی بیشتر اهالی روستا کانکس‌هایی تعبیه‌شده تا در صورت خطر رانش، ساکنان این واحدهای مسکونی جابجا شوند.

فرماندار گالیکش افزود: در حال حاضر تردد در تمام راه‌های مواصلاتی شهرستان جریان دارد، نیروهای راهداری و ماشین‌آلات آن‌ها در مسیرهایی که خطر رانش وجود دارد مستقر هستند، تا حد امکان ایمنی راه‌ها برای اهالی و مسافران فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: بارش‌های فراوان صدمات زیادی به شهرستان وارد کرده است. با پیش‌بینی‌های اولیه میزان خسارت در شهرستان تاکنون 130 میلیارد تومان است.

به گفته وی؛ در سیلاب اخیر خسران بسیاری به گلستان وارد شد اما از طرف دیگر برکاتی در بحث نذورات آسمانی داشتیم؛ این شرایط همچنین باعث همدلی، ایثار و مودت در بین هم‌وطنان شد که در دوران 8 ساله دفاع مقدس شاهد آن بودیم.

فرماندار گالیکش با اشاره به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دولت آمریکا گفت: اقدام آمریکا در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم ملت عزیز ما با این اقدامات روزبه‌روز منسجم‌تر می‌شوند؛ سپاه مولود انقلاب است و در هر عرصه‌ای که به آن‌ها سپرده می‌شود به نحو احسن فعالیت انجام می‌دهد.

مایلی گفت: فعالیت‌های سپاه در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و... کارنامه درخشان و ممتازی بوده است.

وی تصریح کرد: سپاه در حفاظت از انقلاب اسلامی نقش خوبی ایفا کرد که برگرفته از الگو و پیام حسین بن علی علیهم‌السلام است.

فرماندار گالیکش اظهار داشت: نه‌تنها اکنون‌که از بدو انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحریم بوده است. دشمنان در هر نقطه‌ای حضور یافتند این پاسداران انقلاب اسلامی بودند که سربلند و سرافراز بوده‌اند. ما هم باید پشتیبان و حامی همه‌جانبه سپاهیان باشیم.

nilkooh3395 1

همه‌کسانی که به کشور خدمت می‌کنند پاسدار انقلاب اسلامی هستند

امام‌جمعه گالیکش نیز در این دیدار با اشاره به میلاد امام حسین علیهم‌السلام به خطبه اباعبدالله الحسین علیهم‌السلام در روز عاشورا اشاره کرد و گفت: در آن حال و هوا از طرف دشمن به امام حسین علیهم‌السلام پیشنهاد کردند که بیایید و با یزید بیعت کنید تا نجات یابید؛ امام حسین علیهم‌السلام فرمودند: به خدا قسم من دست در دست این‌ها با ذلت نخواهم گذاشت، همانند بردگان هم از صحنه فرار نمی‌کنم، جان دادن در این راه بهترین از زندگی با این انسان‌های ظالم است.

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری افزود: اینکه امام راحل 40 سال قبل، این روز را به‌عنوان روز پاسدار نام‌گذاری کردند به خاطر این است که پاسداران عزیز ما در مسیر حسین بن علی علیهم‌السلام حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: درست است که منظور از پاسدار عزیزانی هستند که در این نهاد مقدس خدمت می‌کنند اما به‌صورت کلی همه شما مسئولین در هرکجا که خدمت می‌کنید پاسدار انقلاب و نظام بوده و هستید و واقعاً این پاسداری را پس از فرمان مقام معظم رهبری در بحث امدادرسانی به سیل‌زدگان گلستان شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام دلبری گفت: وقتی سپاه بر مبنای افکار حسینی حرکت کند و در چهار دهه گذشته عملکرد حسینی داشته باشد و در تمام صحنه‌های فرهنگی، نظامی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... حسینی وار حرکت کند معلوم است آمریکا دست به شیطنت می‌زند، شیطنتی که تازگی هم ندارد و 40 سال است که ما در مقابل انواع و اقسام تحریم‌ها بوده و هستیم.

وی تأکید کرد: درخواست که از سران قوا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت تدبیر و امید، شورای عالی امنیت ملی کشور و ... داریم این است که با شدت و حدت جواب آمریکا در این خصوص را بدهند.

nilkooh3395 1

تحریم سپاه جنبه روانی دارد نه کاربردی

فرمانده سپاه گالیکش نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در اعیاد شعبانیه و شب ولادت امام حسین علیهم‌السلام که این روز به‌عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده است دولت مستکبر آمریکا اقدام به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرد.

سرگرد پاسدار احمد کوهستانی افزود: امروز دشمن در موضوع عملیات و جنگ روانی با تمام قوا پای‌کار آمده است، این تحریم هم تنها جنبه روانی دارد تا اینکه تأثیر کاربردی داشته باشد.

وی اضافه کرد: وقتی بررسی می‌کنیم همیشه این تحریم‌ها و فشارها بوده اما آن چیزی که اکنون خودش را نشان داده این است که عملاً آن‌ها در مقابل جمهوری اسلامی ایران دستشان خالی است و اقدام به کارهای روانی، تبلیغاتی، سیاسی، اقتصادی و... کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: زدن ارکانی که خواستگاه انقلاب اسلامی دارد یکی از اولویت‌هایی است که در دستور کار دشمنان قرار دارد؛ وقتی این کار را انجام می‌دهند یعنی سپاه کارش را به‌درستی انجام داده است.

کوهستانی با اشاره به اینکه سال‌هاست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحریم‌های سنگینی را داشته تصریح کرد: تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشتر جنبه سیاسی و روانی دارد تا اینکه کاربردی باشد. چون خواستگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جامعه و از بتن مردم است نتوانستند کوچک‌ترین خدشه‌ای به سپاه و بسیج وارد کنند.

وی تصریح کرد: شاید مسئولین نظام باهم اختلاف‌سلیقه داشته باشند اما هدف مشترک همه ما رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دشمن مشترک و محوری همه ما هم آمریکا، اسراییل غاصب و دنباله‌روهای آن‌ها است.

فرمانده سپاه گالیکش اظهار داشت: در منطقه وحدت خوبی ساری و جاری است تا بتوانیم سال جاری را باانگیزه و قوت برای تقویت و خدمت به مردم، نظام و ولایت پای‌کار باشیم.

nilkooh3395 1

nilkooh3395 1

nilkooh3395 1

nilkooh3395 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.