1397-11-30 16:05
942
0
61315
سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان مطرح کرد؛

انتقاد از کارشکنی‌‌های استانی‌شدن مدیریت دانشکده‌های فنی وحرفه‌ای در گلستان

سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان از کارشکنی ها در خصوص استانی شدن مدیریت دانشکده های فنی و حرفه ای در گلستان انتقاد کرد.

به گزارش گلستان ما، «علیرضا منصوری» در گفت و گو با ایسنا در خصوص مدیریت های استانی دانشگاه فنی و حرفه ای، اظهار کرد: در گذشته مدیریت دانشکده های فنی و حرفه ای در سطح کشور مستقیما توسط سازمان مرکزی صورت می گرفت ولی از یک سال و نیم گذشته، مدیریت 170 مرکز استانی شد. بر این اساس رئیس یکی از دانشکده های فنی و حرفه ای در استان به عنوان رئیس دانشکده فنی و حرفه ای در آن استان انتخاب می شود.

وی با اشاره به اینکه این کار به دلایل سیاسی در استان انجام نگرفت، افزود: بدلیل کارشکنی که در استان انجام می شود هنوز این کار در گلستان انجام نشده است.

منصوری با اشاره به مشکلات عدم استانی شدن مدیریت دانشکده های فنی و حرفه ای، تصریح کرد: در شورای استانی دانشگاه فنی و حرفه ای در سازمان مرکزی که روسای استان ها در آن عضو هستند، تصمیمات کلان برای دانشکده ها گرفته می شود. روسای استانها در این شورا از حق خود دفاع می کنند ولی گلستان نماینده ای در این شورا ندارد.

سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان بیان کرد: طی یک و سال و نیم از فعالیت این شورا، بعضا تصمیماتی گرفته شده که از ما غافل شدند و به نوعی حق ما ضایع شده است.

منصوری خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر 5 هزار و 500 دانشجو در 5 دانشکده فنی و حرفه ای امام علی(ع) کردکوی، شهید چمران گرگان، مائده گرگان، امام خمینی(ره) علی آبادکتول و کوثر گنبدکاووس مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.