1396-05-24 04:41
988
0
42732
به منظور همدردي با خسارت‌ديدگان ؛

بازديد نماينده ويژه مقام معظم رهبري از مناطق سيل‌زده گلستان + برنامه ها

حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از رهبر انقلاب، شبانگاه امروز وارد استان شد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که شامگاه دوشنبه از سوی مقام معظم رهبری به منظور همدردی با خسارت‌دیدگان، بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان و بررسی روند امدادرسانی به استان سفر کرده است، برنامه‌ سفر وی از مناطق سیل زده شرق استان گلستان آغاز شد.

برنامه سفر معزی نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب به شرح ذیل است:

* ساعت ۹:۳۰ روستای «دهنه» از توابع شهرستان  کلاله

* ساعت ۱۱ حضور در شهرستان علی‌آبادکتول

* ساعت۱۱:۳۰ حضور در دهنه «محمدآبادکتول»

* ساعت ۱۲:۱۵ حضور در دهنه «زرین‌گل» از توابع شهرستان علی‌آبادکتول

*حضور در شهر «دلند» اردوگاه مرحوم قاسمی جمعیت هلال احمر ساعت ۱۵:۳۰

* ساعت 17 تا 19 دیدار با حسن صادقلو استاندار گلستان و آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان

* ساعت 19 تا 20 نشست خبری با رسانه‌ها و نمایندگی‌های خبرگزاری استان گلستان در سالن‌کنفرانس «شهید احمدی‌روشن» جمعیت هلال احمر استان‌گلستان

گفتنی است بارش شدید باران و وقوع طوفان در تاریخ 19 و 20 مرداد ماه در شرق استان گلستان علاوه بر خسارت سیلاب به بخش‌های مختلف اعم از کشاورزی، راه، آب، برق، اماکن مسکونی شهری و روستایی گلستان بالغ بر 144 میلیارد تومان به بخش‌های مختلف چهار نفر را به کام مرگ برده است.

در دهنه «زرین‌گل» شهرستان علی‌آبادکتول به دلیل وقوع سیلاب، سه نفر از اعضای خانواده که در داخل خودرو حضور داشتند دچار حادثه شده و تا به این لحظه پیکر یک نفر از جانباختگان، کشف نشده است.

همچنین در شهرستان گنبدکاووس یک جوان 21 ساله که برای محکم کردن سقف دامداری به بالای سازه رفته بود، بر اثر شدت وزش باد به پایین پرت شده و جان خود را از دست داد.

این اتفاقات ناخوشایند سبب شده تا روز گذشته محمدباقر نوبخت معاون رئیس‎جمهور نیز برای بازدید از مناطق سیل‎زده به این استان سفر کرد و جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان را برگزار کردند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.