1397-06-21 15:02
1443
0
56892
در راستای حمایت از کالای ایرانی انجام شد؛

اجرای شیفت ایثار از سوی کارگران بسیجی لبنیات آلیش گنبد

در راستای حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی کارگران بسیجی پایگاه شهید برونسی لبنیات آلیش یک شیفت کاری را با نام "شیفت ایثار" رایگان کار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس بر نقش آفرینی و پا در رکاب بودن اقشار جامعه در مقابله با دسیسه های دشمنان اشاره کرد و گفت: قشر کارگری یکی از قشرهایی است که علی رغم مشکلات اقتصادی که وجود دارد همواره در راستای آرمان های انقلاب گام برداشته است.

qaboosnameh 4

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسمپورعنوان کرد: با توجه به اهمیت حمایت از کالای ایرانی و تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، همزمان با سایر شهرستان ها امروز رزمایش شیفت ایثار با شرکت 100 کارگر بسیجی در لبنیات آلیش شهرستان برگزار شد.

qaboosnameh 3

وی افزود:  ین کارگران بسیجی بدون دریافت حقوق ساعاتی از وقت خود را صرف این حرکت جهادی کردند تا ضمن حمایت از تولید داخلی جلوه ای دیگر از ایثار و حضور آحاد مردم ایران را به منصۀ ظهور بگذارند.

qaboosnameh 1

 بنا بر اظهارات فرماندۀ سپاه  گنبدروسای ادارات کار تعاون و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای، تاکین اجتماعی و همچنین رئیس هیئت اندیشه ورز  بسیج کارگری ، رئیس شورای قشر کارگری و نمایندگانی از بهزیستی و کمیته امداد از این رزمایش بازدید کرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.