1397-06-24 12:58
1245
0
56983
وقتی صدای مسکن مهری ها شنیده نمی شود؛

دست رشته مشکلات مسکن مهر بین مسئولین + تصاویر

یک قصه تکراری از خانه های مهری که بی مهری مسئولین در دوره های مختلف را تجربه می کند و علی رغم اعتراضات متعدد مردم نسبت به کیفیت اجرای این پروژه ها، هنوز مشکلاتی که از پیرامون به این محله ها تحمیل می شود ، دست رشته ای در دست کسانی است که هریک دیگری را مسئول رفع آن می دانند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، این روزها باز صدای ساکنان مسکن مهر شنیده می شود، موضوع مسکن مهر و مشکلاتی که به کرات از سوی رسانه ها به آن پرداخته شده و جلسات متعددی نیز برای رفع آن در فرمانداری برگزار شده است. اما مشکل کجاست که با وجود تاکید بر رفع، برخی از مشکلات هنوز بر قوت خود باقی هستند؟

یکی از این مشکلات که که با بازدید مسئولین مربوطه قرار بر رفع آن بود، تجمع فاضلاب روستای زابل آباد مقابل ساختمان های مسکن مهر و در حریم داخلی محوطه این ساختمان هاست.

qaboosnameh 1

این مسئله تا حدی است که گاهی منجر می شود آبگرفتگی حاصل از این تجمع فاضلاب تا درون آسانسورها ادامه داشته باشد و علاوه بر منظره نامناسب و بوی بد و گاز فاضلاب، نگرانی شیوع بیماری در این منطقه را در بین اهالی مسکن مهر قوت دهد.

qaboosnameh 2

بر اساس گفته اهالی در راستای پیگیری این مشکل مسکن مهر کاج و تجمع فاضلاب ، نامه ای به شماره 5109 در تاریخ 24 فروردین 94 به اداره راه و شهرسازی ارسال شده است اما نه تنها این نامه بلکه پیگیری تعدادی دیگر از اهالی که شخصا برای این مشکل مراجعه کرده اند نیز به جایی نرسیده است و مشکل همچنان پا برجاست!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.