1398-01-14 09:02
3213
0
62312
توسط سپاه پاسداران در حال انجام است؛

احداث کانال هدایت آب در منطقه روستای دیگچه گنبد کاووس + تصاویر

هدایت آب گرگانرود ازروستای دیگجه ویسیرگچن گنبدکاووس به مسیر بندولی وهدایت آن به کال شور شمال استان توسط سپاه پاسداران در حال انجام است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اذعان کرد: اقدامات لازم به لحاظ مهندسی برای ایجاد کانال در منتها علیه شمالی شهرستان گنبدکاووس انجام شده است و مجوزهای لازم از مدیریت بحران شهرستان، استان و شورای تامین شهرستان نیز اخذ شده است.

qaboosnameh 4

سعید محمد افزود: کانالی قبل از ورود به سدگمیشان در منطقه روستای دیگچه گنبدکاووس معروف به "بندولی" به طول حدود 2 کیلومترو عرض 15 متر حفر می شود که بخشی از سیلاب ها و حجم آب گرگانرود کم شده و به سمت شمال انتقال داده می شود.

qaboosnameh 1

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا نیز در حاشیه بازدید از روند احداث این کانال به خبرگار ما گفت: با توجه به سیل و بارش های زیاد در استان نیروهای سپاه پاسداران از ابتدا برای کمک رسانی به میدان آمدند و پس از کمک در انتقال اهالی از مناطق سیل زده به پاکسازی منازل پرداختند.

qaboosnameh 2

سرهنگ حسن ملک حسینی افزود: در کنار خدمات بی منت به مردم یک کار بزرگ و استراتژی هم در حال پیگیری است که آن خروج آب از سطح شهرها و روستاها به سمت دریا به همت جهادگران گروه 45 مهندسی جواد الائمه و معاونت مهندسی سپاه نینوا است.

qaboosnameh 3

qaboosnameh 5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.