1398-01-21 09:13
844
0
62466
امام جمعه گنبدکاووس:

تروریست نامیدن سپاه، نشانه شکست دشمن است

امام جمعه گنبدکاووس درشرق استان گلستان با جاهلانه دانستن اقدام رییس جمهوری آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام را نشانه ای دیگر از شکست دشمن دانست.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی درنشست اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان و مراسم جشن ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: سپاه نور چشم و همه وجود و مایه افتخار ملت ایران است.

وی افزود: اقدام جاهلانه رییس جمهوری آمریکا در تروریست نامیدن سپاه همچنین عمق کینه و دشمنی این شیطان بزرگ علیه ملت ایران را نشان داد.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: این اقدام یک پیروزی افتخار آمیز دیگر برای ملت ایران و نیز شکست تحقیر آمیز برای آمریکا است و بایستی به ترامپ برای این کار احمقانه اش تبریک گفت.

وی با تبریک ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، نامگذاری این مناسبت به نام روز پاسدار توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی را انتخابی معنوی و نورانی از سوی آن امام بزرگوار دانست.

به گزارش ایرنا در این مراسم که در دفتر امام جمعه گنبدکاووس و با حضور برخی مسئولان این شهرستان برگزار شد، چند تن از مداحان و شاعران گنبدی نیز به مداحی و قرائت اشعار خود پرداختند.

گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان برجمعیت استان گلستان است./ ایرنا

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.