1396-06-04 07:40
673
0
43184
آیت الله نورمفیدی :

امیدواریم خدمات در شهر گرگان ادامه داشته باشد / خون شهید حججی باعث نابودی تکفیری ها خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: خون پاک شهید محسن حججی یادآور سلحشوری شهدای کربلا و سیدالشهدا بود و این روحیه شهادت‌طلبی و ایثار نابودی تکفیری‌ها را همراه دارد.

به گزارش گلستان ؛  آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار کرد : امنیت و شرایط امروز کشور و استقلال نظام و حکومت خود را قدر بدانیم و این نعمت را حفظ کنیم و امروز کشورمان در جایگاه سیاسی و بین‌المللی مناسبی قرار دارد و باید قدر این استقلال را بدانیم.

نورمفیدی با اشاره به روز کارمند است اظهار داشت: کارمند فردی است که نماینده دولت بوده تا خدماتی به مردم ارائه کند و این برای انسان از نظر شرعی و عقلی مسئولیت دارد و مسئولیت اصلی کارمندان دولت این است که در محدوده مسئولیتش وظایفش را انجام داده و در فکر برطرف کردن مشکلات مردم و خدمت به آنان باشد.

امام جمعه گرگان با اشاره به روز پنجم شهریور ماه روز داروسازی گفت: سالروز تولد محمدبن زکریای رازی به عنوان روز داروسازی عنوان شده که امیدواریم همان‌گونه که کشور در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته، در زمینه داروسازی نیز این حمایت‌ها از شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، شود تا در زمینه داروسازی نیز به خودکفایی برسیم.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت‌ها پس از انقلاب خدمات بسیار زیادی را در حد توان خود انجام داده‌اند و امروز کشور از نظر ارایه خدمات در جایگاه خوبی قرار دارد.

این مسئول با اشاره به خدمات دولت در 4 سال گدشته در استان گلستان گفت: در این مدت 9 هزار و 601 پروژه در استان اجرایی شده که 6 هزار و 71 پروژه آن اقتصادی بوده و برای 14 هزار و 81 نفر شغل ایجاد شده است و 210 پروژه نیز در شهرستان گرگان اجرایی شده که امیدواریم این خدمات ادامه داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به پیشروی‌های ارتش سوریه، عراق و حزب الله گفت: این پیروزی‌ها و پیشروی‌های ارتش سوریه، عراق و حزب الله بسیار امیدوارکننده است که امید داریم این روند تا نابودی کامل تکفیری‌ها و رهایی مردم منطقه و بشریت از دست این جنایتکاران ادامه یابد.

نورمفیدی افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز در حد توان و براساس احکام اسلامی در این راه مبارزه کمک کرده و سرمایه‌هایی نیز مانند شهید حججی و شهید خوش محمدی از گرگان را در این جنگ حق و باطل از دست داده است.

وی افزود: عکسی که از شهید حججی منتشر شد نشان از آرامش و اطمینان شهید حججی و اضطراب آن تکفیری دارد و مظلومیت شهید حججی را مانند سیدالشهدا در قتلگاه را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.