1396-06-04 13:02
1309
0
43203
گلایه نبی هزارجریبی از دولت؛

ناهماهنگی بین رای انتخاباتی و امکانات دولتی در گلستان/ گلستان استانی مظلوم و محروم است

نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت: در سخنرانی که در دفاع از کلیات برنامه های دولت در مجلس داشتم گفتم در زمان انتخابات، گلستان بالاترین رای را به دولت می دهد ولی در زمان بهره مندی از امکانات در پایین سطح قرار دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام ؛ نبی هزارجریبی در مراسم بهره برداری از نخستین فاز دانشگاه گلستان در پردیس سرخنکلا گفت: این پروژه در راستای توسعه استان و شهرستان گرگان بسیار موثر است و برای رشد این منطقه مسئولین باید از نیروهای بومی این شهر که سهم زیادی در احداث این پروژه داشته اند  به کار گیری کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا افزود: برای تکمیل فازهای بعدی این پروژه نزدیک به 21ونیم میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است که باید همه مسئولین  و به خصوص بنده به عنوان نماینده مردم گرگان و آق قلا تمام تلاش و مکاتبات را برای دریافت بودجه از مسئولین انجام دهیم.

وی با انتقاد از ناهماهنگی بین دستگاههای اجرای استان و نمایندگان اظهار داشت: در استانهای دیگر مسئولین استانی به دنبال نماینده برای حل مسائل و مشکلات می باشند  ولی  متاسفانه در استان ما  این روند بالعکس است و نماینده باید از مسئول بخواهد تا مشکلات  استان را برای پیگیری بیشتر با دولت مطرح کند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای مجلس گفت: نمایندگان به طور مرتب با مسئولین دولتی در ارتباطند و اگر از کاستی ها و موانع دستگاهها مطلع باشند می توانند  در دیدارهای خود با مسئولین آنها را مطرح کنند و مشکلات را تا حدی مرتفع نمایند.

وی گفت: متاسفانه  در دیدار با مسئولین دولت ما اکثر نمی توانیم فهرست مشخصی از مشکلات استان را برای پیگیری مطرح کنیم و مسائلی که به صورت پراکنده در اختیار داریم را بعضا مطرح می کنیم ، فرصتی که استانهای دیگر به خوبی از آن استفاده کرده و می کنند.

هزارجریبی گفت:  استان گلستان هم مظلوم است و هم محروم  و بنده در سخنرانی که در  دفاع از کلیات برنامه های دولت در مجلس داشتم بآن را مطرح کردم و گفتم در زمان انتخابات، گلستان بالاترین رای را به دولت می دهد ولی در زمان بهره مندی از امکانات در پایین سطح قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت شهید رجایی و باهنر گفت: این دو شهید عزیز با عمل خود به جایگاه مدیریتی هویت دادند چرا که بسیاری از مسئولین اسیر صندلی  و برخی دیگر صندلی به دنبال آنها میرود که این دو شهید بزرگوار از این جرگه بودند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.