1397-12-19 15:02
1588
0
61798
طی یک لیست تایید نشده:

لیست اسامی معرفی شده به دانشگاه علوم پزشکی گلستان جهت بکارگیری/ چه کسی پشت پرده معرفی افراد خاص به دانشگاه علوم پزشکی از شرق گلستان است؟

با توجه به لیست منتشر شده توسط یکی از کانال های تلگرامی استان گلستان، با توجه به اسامی معرفی شده به راحتی می توان به ماهیت این لیست در شرق استان گلستان پی برد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، پس از انتشار اخباری مبنی بر استخدام بدون آزمون برخی از افراد در شبکه های بهداشت و درمان و بخش های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، پیگیری های ما در این خصوص در شهرستان کلاله آغاز شد و برخی مسئولین شهرستان و منابع موثق این موضوع را تایید کردند و در وهله اول تعداد افراد درنظر گرفته شده برای شهر کلاله را 8 نفر اعلام کردند که تاکنون 4 نفر آنها معرفی نامه خود را به این مرکز در کلاله تحویل داده اند؛ ولی مراحل استعلامات آنها انجام نشده است.

پس از این ماجرا، لیستی بر روی کانال های تلگرامی سطح استان منتشر شد که به عنوان لیست معرفی شده به دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد؛ لیستی که با توجه به اسامی مورد ادعای کانال های فضای مجازی بیشتر جنبه تحمیلی به دانشگاه را دارد.

با توجه به این لیست در شهرستان های گنبد، کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه و حضور برخی افراد ستادهای انتخاباتی در این لیست، مشخص می شود که چه کسی و کسانی در ارائه و تحمیل این لیست به دانشگاه علوم پزشکی دخیل بوده اند.

kalalekhabar ir 3

kalalekhabar ir 1

kalalekhabar ir 2

در پایان می طلبد در صورت صحت ادعای فضای مجازی نسبت به این اقدام از سوی دانشگاه علوم پزشکی و قبول لیست تحمیلی، برای جلوگیری از بی اعتمادی مردم نسبت به عدالت اداری و زیرسوال رفتن این دانشگاه از سوی اذهان عمومی، این پروسه را ادامه ندهد و بصورت قانونی و با انجام آزمون نیروهای مورد نیاز را خود را تامین و در صورت صحت نداشتن ادعای مطرح شده از سوی کانال های تلگرامی، جوابیه خود را به این سایت و یا سایت های استانی ارسال کند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.