1398-01-26 10:59
391
0
62573
رئیس دانشگاه جامع گلستان:

رسانه نقش حیاتی در جبران خسارت روحی مردم سیل زده دارد / با کمک دانشگاه‎ها کارگروه تخصصی برای دفع سیل باید ایجاد شود

رئیس دانشگاه جامع گلستان گفت: بخشی از خسارات سیل جسمی و مالی است، این نقش حیاتی رسانه است که می تواند خسارت روحی مردم را جبران کند.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد یغمایی صبح امروز در جلسه هماهنگی و هم اندیشی روسای دانشگاه های استان گلستان جهت نحوه خدمت رسانی به سیل زدگان ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه اظهار کرد: رسانه ای کردن زحماتی که در مناطق سیل زده انجام می شود بسیار ضروری و مهم است در استان ما فعالیت های بسیار مهمی انجام می شود ولی به هیچ عنوان رسانه ای نمی شود این ایراد کار ما است.

رئیس دانشگاه جامع گلستان تصریح کرد: تبلیغات باید در کنار کار و فعالیت وجود داشته باشد. بخشی از خسارت سیل جسمی و مالی بوده بخش عظیمی از خسارت سیل روحی بوده است خسارت روحی و جراحت روحی را چگونه می شود جبران کرد؟!

وی با بیان اینکه در این مناطق موازی کاری بسیاری انجام شد بیان کرد: باید مدیریت واحدی را برای این کار در نظر گرفته شود برای همین کارگروه هایی در دانشگاه آزاد ما تشکیل شد و در خصوص تمام مشکلاتی که پیش آمد بحث های فراوانی صورت گرفت. به طور مثال در مسائل آبخیزداری، هوا اقلیم، هجوم مارها و نحوه خروج آب به سمت دریا کارگروه هایی را تشکیل داده و به منطقه اعزام کرده ایم.

رئیس دانشگاه جامع گلستان ادامه داد: حضور نیروها و متخصصین ما در روستاها و حتی خانه به خانه باعث قوت قلبی برای مردم سیل زده شده بود که همه مردم به این کمک رسانی همه جانبه اقرار کرده بودند.

یغمایی گفت: در ادامه این خدمات رسانی به مردم سیل زده حساب باز کرده ایم برای جمع آوری کمک های نقدی، از سراسر کشور مبالغی در این خصوص جمع آوری شده و در حال مدیریت این مبالغ هستیم که به بهترین وجه برای کمک رسانی مردم اقدام کنیم.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه باید کارگروه متخصص و علمی را در سطح استان تشکیل دهیم افزود: مجموع مطالعه و تحقیقات این کارگروه ها را برای اجرایی شدن به کار ببندیم تا مردم استان ما دیگر شاهد چنین حوادثی نباشند. اگر بار دیگر در چنین حوادثی ضربه بخوریم مطمئناً جایی از کار ما می لنگد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.