1396-12-22 08:02
891
0
51530
رامین آذری خبرداد؛

ترمینال جدید فرودگاه گرگان افتتاح می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه سال ۹۶ برای نصب و راه‌اندازی دستگاه کمک ناوبری DVOR و سیستم ILS فرودگاه گرگان اقدام شد، از بهره‌برداری این سیستم‌ها و افتتاح ترمینال جدید فرودگاه در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ رامین آذری امروز در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده در فرودگاه های استان اظهارداشت: علاوه بر نصب سیستم‌های کمک ناوبری، سستم روشنایی تقرب دقیق PALS فرودگاه گرگان نصب و راه‌اندازی و شبکه هوایی و روشنایی بلوار ورودی فرودگاه اصلاح شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان افزود: در سال 96 عملیات برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار بهسازی و آغاز عملیات بهسازی و ابنیه و تاسیسات فرودگاه شامل بهسازی سرویس های بهداشتی، درزگیری از آسفالت باند فرودگاه کلاله و اصلاح کانال جمع آوری آب‌های سطحی کنار اپرون را انجام دادیم و با برگزاری مناققصه عمومی برای ترمینال جدید، تجهیزات ترمینالی شامل نوار نقاله بار پالتی و تخت را خریداری کردیم.

آذری با اشاره به راه‌اندازی تلفن گویا 199 و سامانه پیامکی 100010199 برای راهنمایی مسافران فرودگاه گرگان گفت: سال 96 شاهد افزایش پرواز و مسافر شدیم و فرودگاه گرگان سومین ایستگاه حج کشور با اعزام و پذیرش 14 هزار زائر شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از پیشرفت 90 درصدی ساخت ترمینال جدید فرودگاه گرگان خبر داد و افزود: این پروژه در سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: سال 97 مناقصه توسعه اپرون فرودگاه گرگان برگزار می‌شود و شاهد بهره‌برداری از ساختمان سپاه و نیز دستگاه کمک ناوبری DVOR و سیستم ILS فرودگاه گرگان خواهیم بود./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.