1396-12-22 12:33
678
0
51540
سریال ناتمام حقوق‌های نجومی؛

سر مستضعفِ ۱۹ میلیون تومانی!

آش حقوق‌های نجومی به‌قدری داغ شده است که حالا دهانِ مدافع حقوق مستضعفان را می‌سوزاند و او را در برابر آنان قرار می‌دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آناج، محمد سعیدی‌‌‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان طی مصاحبه‌ای صادقانه گفته است: «ماکزیمم حقوق من در بنیاد مستضعفان، ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و با اضافه کار ۱۷ تا ۱۹ میلیون تومان می‌شود، و این میزان پرداختی نیز بر اساس قانون کشوری است.»

نمی‌دانم کجای کار می‌لنگد که علی‌رغم آن همه بلبشو، سریال حقوق‌های نجومی پایان نمی‌پذیرد اما از نتیجه پیداست، قانون مصوب  مجلس شورای اسلامی و تاییدیه‌ی  شورای نگهبان زیر آن، خلافِ شرع مقدس اسلام هم نباشد، نمادِ بی‌عدالتی، خیانت و به تعبیر رهبر انقلاب  حرام است!

هرجور هم که حساب کنیم یک مدیر ۱۰ برابر  کارگر کار نمی‌کند و ۱۸ برابر او اضافه‌ کاری نمی‌ایستد اما ما را چه شده است که رئیس بنیاد مستضعفان‌مان که خود باید مدافع مستضعفان باشد در جرگه‌ی نجومی‌بگیران قرار گرفته است؟

حاج‌آقا گیرَم که قانون و شرع هم این حقوق را برایتان مجاز کرد! علی‌رغم دارایی‌هایی که در دوران وزارت‌تان در دولت‌های مرحوم رفسنجانی،  محمد خاتمی و محمود احمدی‌نژاد کسب کرده‌اید، دیگر شما را چه نیاز به حقوق ۱۹ میلیون تومانی در بنیاد مستضعفان؟!

حالا با حقوقی که در کسوت قائم‌مقامی و معاونت فرهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دولت روحانی می‌گیرید، کاری نداریم؛ انشاءا... که آنجا صلواتی ایستاده‌اید تا بیت‌المال جیب مدیری دیگر نرود!

انصاف هم مثل صداقت خوب چیزی است، همان انصافی را می‌گویم که نصف ایمان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.