1398-06-18 21:37
1213
0
65371
با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره)؛

مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی علیه‌السلام برگزار شد/ تصاویر

مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی علیه‌السلام، با حضور هزاران نفر از مردم عزادار، جمعی از مسئولان کشور و رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با تحلیل انگیزه‌های مخالفان حرکت امام حسین علیه‌السلام و پاسخ امام علیه‌السلام به آنها، گفت: گروهی از مخالفان حرکت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام، مزدوران حکومت بودند که با پاسخ قاطع و شجاعانه امام روبرو شدند.

آقای رفیعی گروه دیگر از مخالفان حرکت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را عافیت‌طلبان خواند و خاطرنشان کرد: سومین گروه مخالفان حرکت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام، خواص بودند و اگرچه سابقه جهاد داشتند اما قدرت تحلیل نداشتند که امام علیه‌السلام در مقابل آنها، با اقناع و استدلال برخورد کردند.

سخنران مراسم، با تأکید بر لزوم تسلیم در برابر امام حق به عنوان رمز فلاح و رستگاری، افزود: قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بر اساس فرمان خداوند بود و همه اصحاب و یاران ایشان در کربلا امام‌شناس و تسلیم حق بودند.

در این مراسم همچنین آقایان آتشکار و محمدرضا طاهری به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و اهل بیت آن حضرت پرداختند.





















انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.