1396-02-20 12:59
2934
0
38837
فرماندار آق قلا خبر داد :

استقرار 113 شعبه اخذ رأی در شهرستان آق قلا

فرماندار آق قلا گفت : 113 شعبه اخذ رأی در این شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد 112 شعبه به‌صورت ثابت و یک شعبه سیار کار اخذ آرای این دوره از انتخابات را انجام خواهند داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق‌قلا گفت : از مجموع ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی شهرستان ، تعداد 14 نفر انصراف خود را از ادامه حضور در این دوره اعلام نمودند و تعداد 14 نفر نیز رد صلاحیت شدند، با این احتساب 617 نفر در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده‌اند که از این تعداد ، 55 نفر در شهرهای آق‌قلا و انبارالوم و 556 نفر در روستاهای بخش مرکزی و وشمگیر حضور خواهند داشت .

وی افزود : از مجموع داوطلبین تائید شده این دوره ، 591 نفر مرد و 26 نفر زن هستند.

ضمیر ادامه داد : در این راستا 113 شعبه اخذ رأی در این شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد 112 شعبه به‌صورت ثابت و یک شعبه سیار کار اخذ آرای این دوره از انتخابات را انجام خواهند داد.

فرماندار شهرستان آق‌قلا تعداد عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را قریب دو هزار نفر شامل اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شعب اخذ رأی و سایر دست‌اندرکاران عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.