1396-06-04 11:59
938
0
43202
استاندار گلستان در افتتاح دانشکده تعاون:

مهمترین درخواست مردم از مسئولین ایجاد اشتغال است/ افتتاح 9هزار و 600 پروژه در دولت یازدهم

استاندار گلستان صبح امروز ساختمان تعاون دانشگاه گلستان در سرخنکلاته را افتتاح کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در طول دولت یازدهم برای رفع مهمترین دغدغه مردم یعنی بیکاری بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ مراسم افتتاحیه دانشکده تعاون دانشگاه گلستان امروز همزمان با هفته دولت در پردیس جدید سرخنکلا برگزارشد.

استاندار گلستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید بزرگوار در دوران کوتاه مسئولیت خود، خدمات مادی و معنوی زیادی را انجام دادند و امروز در پرتو زحمات این بزرگوان ما توفیق خدمت را در کشور پیدا کرده ایم.

حسن صادقلو افزود: از ابتدای دوره خدمت دولت یازدهم تاکنون در مجموع 9هزار و 600 پروژه افتتاح شد که سهم ناچیزی از آن شامل کلنگ زنی می باشد.

وی گفت: در این مدت در راستای توسعه استان اقدامات مطلوبی صورت گرفته که در تمام نقاط استان متوازن بوده و عدالت نسبی نیز صورت گرفته است .

وی تصریح کرد: باید از نگاه صفر و 100درصدی به اقدامات و کارها پرهیز کنیم و کسانی که مدعی اند در این مدت هیچ عملی انجام نشد و یا اینکه 100درصد پیشرفت داشته ایم هردو اشتباه می کنند بلکه پیشرفتها بین این دو بوده است.

صادقلو افزود: این پیشرفتها بعضا در شرایطی رخ داد که دولت با شرایط سیاه مالی دچار بوده است .

وی گفت: 151 پروژه استان بالای 4 میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسید و البته تعداد ی پروژه در استان وجود دارد که در مراسمات دهه فجر و هفته دولت نمی گنجد و لی با این وجود برای اهالی روستا و آن منطقه با ارزش می باشد.

استاندار گلستان اظهار داشت: تمام اقدامات در راستای نقشه راه توسعه استان انجام گرفته و حتی قرار گرفتن نمایندگان درکمیسیونهای مجلس نیز بر این اساس بوده و باید از ظرفیت نمایندگان استان بیش از پیش استفاده کرد.

صادقلو با توصیه به دستگاههای اجرایی استان گفت : طبق تجربه مدیریتی که داشته ام به این نتیجه رسیدم که درخواست مستقیم پول از دولت با توجه به وضعیت بودجه کشور نمی تواند راه حل مناسبی برای جذب اعتبارات استانی باشد.

وی راه حل این کار را بدهکار کردن دولت خواند و تصریح کرد: در این مدت در خواستی نبوده که از دولت انجام کرده باشیم و دولت دستور رسیدگی نداده باشد و زمانی که دستور رسیدگی از سوی برنامه بودجه گرفته شد می توان با تمام توان از جمله ظرفیت بالای نمایندگان برای احقاق آن تلاش نمود.

صادقلو اظهار داشت: در همین رابطه در سال 95 توانستیم برای دریافت 416میلیارد تومان اعتبار دستور دولت را بگیریم که البته 335 میلیارد تومان آن دریافت و در زیر ساختها به کار گیری شد.

وی ادامه داد: برای سال 96 نیز650میلیارد تومان از «دکتر نوبخت» دستور گرفته ایم که باید محقق شود .

وی مشکل اصلی مردم را بیکاری خواند و گفت: در مواجه با مراجعات مردمی شاهدم مشکل95درصد مردم ایجاد اشتغال و بیکاری است و این به صورت یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها مطرح است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.