1396-12-23 04:40
699
0
51536
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

12 فروردین، روز استقرار حکومت اسلامی است/ سکولارها و لیبرال ها هنوز و پس از ۱۲فروردین ۵۸ حرف از رفراندوم مجدد می زنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت:  روز 12 فروردین سال 58 روز استقرار نظام و حکومت اسلامی است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام احمدرضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در جلسه هماهنگی برگزاری یوم الله 12 فروردین گفت: در 12 فروردین سال 58 یکبار برای همیشه رفراندوم در کشور برگزار شد و مردم حقوق خود را استیفا کردند. 98.2 درصد مردم در این رفراندوم سراسری به جمهوری اسلامی "آری" گفتند.

وی افزود: 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز استقلال و 12 فروردین نیز روز استقرار حکومت و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه 12 فروردین نخستین روز حکومت " الله" بر این کشور بود، خاطرنشان کرد: رای آری ملت ایران به جمهوری اسلامی در روز 12 فروردین موجب فروریختن کنگره های قصر 2500  ساله حکومت طاغوت پادشاهی شد و سلطه شیطانی شاهنشاهی برای همیشه پایان یافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: این روز، روز اتمام حجت شرعی برای همگان و نماد تبعیت عمومی از ولایت فقیه بود. انچه که امروز در خصوص رفراندوم مجدد با هدف تغییر نظام اسلامی مطرح می شود وسوسه خناسان است.

در اوایل انقلاب، نیز نظر خناسان رفراندوم جمهوری بدون قید اسلامیت بود که امام راحل همان زمان فرمودند: به جمهوری اسلامی رای بدهید نه یک حرف بیشتر و نه یک حرف کمتر. 

وی با بیان اینکه در روز 12 فروردین 58 مردم علاقه مندی خود را به اسلام ابراز داشتند، گفت: ملت با حضور در این رفراندوم و رای به جمهوری اسلامی، همبستگی خود را به نمایش گذاشتند و رشد سیاسی خود را به رخ غرب و شرق کشیدند. 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه اقلیت باید رای اکثریت را بپذیرند، افزود: نفی الزامات جمهوری اسلامی به معنای مخالفت با اکثریت است و اصرار انها به معنای ضدیت با جمهوریت است. اقلیت مخالفان اسلام و ضروریات آن، یا بایستی به رای اکثریت احترام بگذارند والا باید برابر قانون کنترل شوند.اقدامات اخیر در کشور همانند اغتشاشات دیماه، آشوب دراویش و کشف حجاب چند زن بی حیا و بی اصالت از قماش سلطنت طلبان،منافقان و سکولاریست های مدعی ایران منهای اسلام است. و حال انکه ایران و اسلام تفکیک ناپذیرند؛چنانکه جمهوریت منهای اسلامیت معنا ندارد.

وی تصریح کرد: کسانی که نگرش سکولار به حکومت دارند و قائل به جدایی دین از سیاست هستند و نگرش لیبرالی به نظام دولتی دارند از همان روز بعد از رفراندوم ۱۲فروردین ۵۸ سخن از رفراندم می زدند و امروز با سو ٕ استفاده از کلام کلی مقامات کشور باز از رفراندوم مجدد سخن می گویند. و حال آن که همگان باید بدانند که رفراندوم یکبار برای همیشه در این کشور برگزار شده و مردم نیز به جمهوری اسلامی آری گفتند.

عضوستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات کشور همچنین گفت: قطعا سخنان مطرح شده پیرامون رفراندوم ناظر به موضوعی است که مطابق قانون اساسی پیش بینی شده است و آن برای زمانی است که مشکل حادی در کشور وجود داشته باشد و حلاّل مشکلی وجود نداشته باشد وحال انکه همه مقامات و سیاستمداران داخلی و خارجی می دانند که کورترین گره ها بدست توانای امام خامنه ای و حمایت مردم، قابل حل است و ما مشکل حاد و لاینحلی در کشور نداریم و صحبت از رفراندم باوجود امام المسلمین بی اساس و از منظر عامه مردم و کارشناسان منصف، جایگاهی ندارد، و بهتر است مخالفان اسلامیت نظام، سخن موصوف را بر اساس خواستگاه خود و به معنایی که در خیال باطل می پرورانند، تفسیر نکنند؛ که قطعا نگرش مقامات ارشد نظام اسلامی مباین نگرش باطل آنها است.اگرچه معتقدم که طرح رفراندم از سوی مقامی از مقامات، مقتضی جشن پیروزی انقلاب در بیست و دوم بهمن نبوده و بیان آن نابجا و غیرلازم و غیرقابل قبول بود.

در ادامه این جلسه صاحب نظران اتاق اندیشه ورز و اعضا جلسه به نقطه نظرات کارشناسی، علمی و تجربی پرداخته و بمنظور اجرایی شدن تصویب و در نهایت به دستگاههای ذیربط ابلاغ گردید.

انتهای پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.