1398-03-03 10:37
688
0
63435
رئیس پلیس راهور گلستان خبرداد؛

اعلام محدودیت های ترافیکی شب های قدر در گلستان

 رئیس پلیس راهور استان گلستان  از اعمال محدودیت های ترافیکی برای شب های قدر در گلستان خبرداد.

 به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمد طبیبی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در همه مساجد و اماکن مذهبی استان که در آن مراسم احیای شب قدر برگزار می شود محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: این محدودیت ها در همه مناطق از ساعت 20 آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان گلستان تصریح کرد: شهروندان در صورت امکان در شب های قدر از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی استفاده و در صورت اجبار از وسایل نقلیه شخصی، از محل های مجاز و پارکینگ های شهر استفاده کرده و یا خودروی خود را در محلی دور از محل برگزاری مراسم و در معابری که مشکل ترافیکی ایجاد نمی شود پارک کنند.

وی بیان کرد: رانندگان از پارک کردن وسایل نقلیه در مکان هایی که موجب اختلال در آمد و شد و انسداد معابر می شود خودداری کنند و در صورتی که وسیله نقلیه ای در مکان نامناسبی پارک شود پلیس اقدام به انتقال آن وسیله خواهد کرد که در این صورت رانندگان بدون هیچ نگرانی باید با شماره 110 تماس گرفته و از موقعیت جدید خودروی خود آگاهی یابند.

وی تاکید کرد : برای رعایت حقوق عابران پیاده ، موتورسواران  به محدوده هایی که ورود وسایل نقلیه ممنوع است، وارد نشوند.

طبیبی خاطرنشان کرد:  در مرکز استان تپه نور الشهدا، امام زاده عبد الله، مصلی نماز جمعه، مسجد جامع گرگان و مسجد الرضاء آذربایجانی ها از جمله مکان هایی هستند که پیش بینی می شود از ترافیک سنگین تری برخوردار باشد از این رو و به جهت رفاه بیشتر مردم محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به این اماکن با جدیت بیشتری اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان گلستان در خاتمه گفت: با توجه به ایام ضربت خوردن امام علی (ع) و شهادت آن حضرت اکثر مردم مشکی پوش هستند و از این رو لازم است که رانندگان شب ها با توجه بیشتری رانندگی کنند.

گفتنی است؛ شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در روزهای جمعه، یک شنبه و سه شنبه هفته جاری مصادف با لیالی قدر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.