1398-03-25 08:59
586
0
63880
فـرماندار گرگان در نشست با فرمانده و کارکنان سپاه گرگان:

من در جایگاه فرمانداری، یک بسیجی و سپاهی هستم

فرماندار گرگان گفت: با توجه به ظرفیت ها و فعالیت های گسترده سپاه، در جایگاه فرمانداری، یک بسیجی و سپاهی هستم و در بهره مندی از این ظرفیت ها به همکاری خود با سپاه ادامه می دهم.

به گزارش گلستان ما، محمد حمیدی فـرماندارگرگان در نشست با فرمانده و معاونین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان اظهار کرد: امروز سپاه فعالیت های گسترده ای انجام می دهد و این مهم بهترین فرصت برای فرمانداری است تا با همکاری با این نهاد انقلابی از ظرفیت های آن برای پیشبرد اهداف و خدمات رسانی به مردم استفاده کند.

وی افزود: در شهرستان های مختلف با همدلی و صمیمت با سپاه پاسداران همکاری لازم را داشتم واز ظرفیت بسیج برای انجام وظایف و خدمت به مردم بهره بردم و مسلما این روند را ادامه خواهم داد.

فرماندار گرگان تاکید کرد: بسیج یکی از محورهای حفظ امنیت و آرامش در جامعه است و باید اهداف انقلاب را پاسداری کند.

 فرماندار سابق کلاله یادآور شد: امام خمینی (ره)، پایه گذار بسیج بود و بیانیه گام دوم انقلاب از سوی نایب به حق امام(ره) نیز مسیر انقلاب را به روشنی تبعین کرده است و این مهم می تواند چراغ راه همکاری فی ما بین فرمانداری و سپاه باشد.

حمیدی تصریح کرد: در حل مسائل و معضلات اجتماعی پس از کار کارشناسی، تصمیم و اقدام یکپارچه و منسجم می تواند مسائل را با سرعت بیشتری حل و فصل کند.

image 2019 6 14 21 50 40 612 TLn

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.