1398-04-19 02:52
855
0
64258
ابوالفضل بخشیانی :

سفیران کریمه گلستان جزو 5 کاروان برتر کشور / هدف ما تبیین کرامات اهل بیت است

دبیر جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل بیت در استان گلستان گفت : سومین سال متوالی است که این جشنواره در استان گلستان با محوریت هیئت مهدویون برگزار می شود و در سال 97 این هیئت جزو 5 کاروان برتر کشور شناخته شد.

به گزارش گلستان ما؛ ابوالفضل بخشیانی دبیر جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل بیت (نماینده حرم حضرت معصومه) در استان گلستان در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: این جشنواره از اول ذیقعده مصادف با ولادت حضرت معصومه آغاز می شود و تا ولادت امام رضا و پایان دهه کرامت ادامه دارد که در 5 روز اول مراسمات در استان توسط سفیران کریمه انجام و در ادامه کاروان زیر سایه خورشید امام رضا (ع) برنامه هایش را اجرا می کند.

بخشیانی افزود: سومین سال متوالی است که این جشنواره در استان گلستان با محوریت هیئت مهدویون برگزار می شود و در سال 97 این هیئت جزو 5 کاروان برتر کشور شناخته شد و در همان سال ما به عنوان هدیه تعداد 8 اتوبوس افرادی که تاکنون موفق به زیارت حرم حضرت معصومه نشده بودند را به قم اعزام کردیم و امسال نیز دو دستگاه اتوبوس را به مناطق سیل زده و یک اتوبوس هم افرادی که نام شان فاطمه و معصومه بود را به قم اعزام خواهیم کرد.

 MG 2036

وی تصریح کرد: فعالیت جشنواره مردمی سفیران کریمه از 11 تیرماه 98 از غربی ترین شهر استان شروع شد و در این مدت فعالیتهایی نظیر عیادت از بیماران صعب العلاج و کمک به آنها ، جشن ازدواج آسمانی برای 5 زوج در سرکلاته خرابشهر، ویژه برنامه ای در صدا  سیمای گلستان ، دیدار با خانواده شهید زورقی شهید مدافع حرم، دیدار با علما ، غبار روبی گلزار شهداء ، جشن های دختران آفتاب ویژه جشن تکلیف ، جشن دختران آسمانی در علی آباد کتول ، اهدا لوازم خانگی به 5 خانواده مربیان قرانی مناطق سیل زده انجام شد که جمعا حدود 40 برنامه به یمن چهل سالگی انقلاب با مشارکت خیرین برگزار شد.

دبیرجشنواره مردمی سفران کریمه اهل بیت خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از برنامه های کاروان سفیران کریمه در مناطق و روستاهای دورافتاده و حاشیه شهر می باشد که امسال 15 شهر و روستا شامل 6 شهر و 9 روستا را رفتیم.

بخشیانی گفت: برای اولین بار استقبال از خادمین حرم حضرت معصومه(سفیران کریمه) از کاروان زیر سایه خورشید (خادمین امام رضا) در فرودگاه گرگان صورت گرفت که این نشان دهنده تفاهم و همکاری خوب این دو گروه در استان می باشد چرا که هدف همه ما تبیین کرامات اهل بیت است.

وی اضافه کرد: استقبال اصلی از جشنواره مردمی سفیران کریمه روز پنجشنبه همزمان با ولادت حضرت معصومه و روز دختر در گرگان به صورت متمرکز از سقاخانه ابوالفضلی چهار راه میدان شروع شد و در خیابان ها گرگان به صورت کاروان حرکت کرده و سپس در گلزار شهدا به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا پرداختند و چون روز دختر بود مزار شهدای زن نیز عطرافشانی شد و در ادامه مراسم جشن متمرکز استانی توسط سفیران کریمه اهل بیت در امامزاده عبدالله گرگان همراه با اختتامیه مسابقات قرانی برگزار شد.

بخشیانی از حضور خادمین حضرت معصومه (س) در مراسم نصب پرچم بارگاه مطهر امام رضا (ع) در پارک بانوان گرگان خبرداد و بیان داشت: از سازمان هایی مانند استانداری گلستان، سپاه نینوا گلستان ، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف تشکر ویژه دارم که در برگزاری این برنامه همکاری خوبی با ما داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمرکز برنامه های دهه کرامت با حضور خادمین حضرت معصومه (س) با اولویت مناطق سیل زده در استان برگزار شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.