1398-05-07 08:24
2978
0
64688
هروی خبر داد:

بازگشت ملک 500 میلیاردی هلال احمر گلستان بعد از ۳۴ سال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت : ملک جمعیت هلال احمر در محل کانون اصلاح و تربیت سازمان زندانها در گرگان موصوف به ملک زندان بویه بعد از۳۴ سال به جمعیت هلال احمر گلستان بازگردانده شد.

به گزارش گلستان ما ؛ هروی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با اعلام این خبر اظهار کرد: این ملک قبل از پیروزی انقلاب به جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران تملیک گردید که در سال های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حسب ضرورت به منظور راه اندازی اردوگاه بازپروری معتادان در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و درسال 1364 به عنوان کانون اصلاح و تربیت به سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی تحویل گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطر نشان کرد: در سال 1388 پیگیری قضایی در خصوص باز پس گیری از مقدار 13712 متر مربع از عرصه و اعیان موجود در زمین مذکور آغاز گردید که طی آن حکم خلع ید سازمان مذکور صادر گردید و متعاقبا حکم اجرائیه در تاریخ 1389 صادر شد اما به دلایلی به تاخیر افتاد.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال۱۳۹۷ پس از پیگیری های متعدد در نهایت پس از 34 سال در تاریخ 98/5/6 با دستور مقام قضایی ملک موصوف به بویه به املاک جمعیت هلال احمر استان باز گردانده شد.

هروی افزود: ان شا الله این ملک به سایت آموزش های تخصصی امدادی جمعیت هلال احمر گلستان تبدیل خواهد شد .

گفتنی است؛ ارزش تقریبی این ملک پانصد میلیارد ریال می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.