1398-05-22 10:44
602
0
64927
امام جمعه گنبد کاووس :

جهادگران بسیجی باید به عنوان الگویی برای دنیا مطرح شوند / تدبیر و عقل جهادی حلال مشکلات است

امام جمعه گنبد کاووس گفت : جهادگران بسیجی به عنوان یک مجموعه ایمانی واکنش سریع ، بازو و پناه مردم برای همه معادلات اداری و تقاضاهای دنیایی در مواقع بحرانی فداکارانه حضور پیدا کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبد کاووس در گفت و گوی با این پایگاه خبری در خصوص نقش جهادگران بسیجی در فعالیتهای مردم دوستانه و عام المنفعه اظهار کرد : جوشش درونی انقلاب که به لطف و عنایت حضرت بقیه الله  در دل ملت ما به ویژه جوانان عزیز وجود دارد در جاهای مختلفی به ویژه در شرایط خاص و اضطراری ظهور و بروز پیدا می کند.

حجت الاسلام ترابی افزود : یکی از این جوشش ها ، رسیدگی به مستضعفین و محرومان هنگام گرفتاری ها و بحرانهاست و نمونه عینی آن سیل اخیر بود که چند استان را تحت تاثیر خسارتهای متعدد قرار داد.

وی تصریح کرد :  جهادگران بسیجی به عنوان یک مجموعه ایمانی واکنش سریع و بازو و پناه مردم برای همه معادلات اداری و تقاضاهای دنیایی ، فداکارانه حضور پیدا کردند که این نشان دهنده زنده بودن انقلاب اسلامی است.

امام جمعه گنبد کاووس خاطرنشان کرد : به اعتقاد بنده ما باید نهادهایی مانند بسیج سازندگی و سایر دستگاههای هم عرض  آن را که جوشش درونی آن ایثار و فداکاری ملت عزیز ایران برای عدالت اجتماعی و رساندن خدمت به محرومین و آسیب زده هاست ،  را زنده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه امروز این مسئله نیاز جامعه اسلامی ماست ، بیان کرد :  از سوی رسانه ها و مسئولین شنیدم تجمع بزرگی قرار است جهت تجلیل از جهادگران بسیجی و با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب برگزار شود .

ترابی تاکید کرد : اینکه رهبر معظم انقلاب به گروههای جهادی توجه ویژه ای دارد نشان از رویه و عملکرد درست و انسان دوستانه این جهادگران بسیجی عزیز است .

وی افزود : ان شالله این همایش و تداوم برگزاری آن تبدیل به یک نهاد بسیار مهمی شود تا از کانال آن یک الگوی بسیار خوب و مناسبی برای مردم دنیا ارائه دهیم .

این امام جمعه یادآور شد : انتظار می رود به وسیله برگزاری این همایش و ارائه الگو و راهکار مناسب بتوانیم حل مشکلات مردم را با تدبیر و عقل جهادی و انقلابی را حل نماییم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.