1396-03-25 12:59
1462
0
40294
فرمانده سپاه شهرستان کردکوی:

شب قدر زمینه‌ خودسازی و پاکی از آلودگی‌ ها را فراهم می‌ آورد

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی گفت: شب قدر زمینه‌ خودسازی و پاکی از آلودگی‌ ها را برای انسان ‌ها فراهم می‌ آورد و شب قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ سرهنگ سیدروح اله ابطحی در گفتگو با خبرنگار ما، ویژگی شب قدر را نزول قرآن برشمرد و گفت: همه مومنان و مسلمانان نسبت به قرآن کریم وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند.

وی افزود: در این شب ‌ها درهای رحمت خداوند بیشتر از روزها و شب ‌های دیگر به روی بندگان خداوند باز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مغتنمی برای همگان برای تعالی و توبه کردن به درگاه خداوند است و به ویژه توبه برای جوانان و در شب های قدر بسیار با ارزش است، اظهار داشت: در شب های قدر درب های توبه و استغفار باز است و خداوند بندگان خود را مورد اکرام ویژه قرار می دهد.

ابطحی با بیان اینکه باید با احیاء و شب زنده داری از فیوضات این شب بهره مند شویم تا خداوند سرنوشت یکسالمان را به بهترین شکل ممکن ورق بزند، خاطرنشان کرد: شب قدر زمینه‌ خودسازی و پاکی از آلودگی‌ ها را برای انسان ‌ها فراهم می‌ آورد و شب قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است.

وی در خاتمه با بیان اینکه بهترین ماه سال، ماه رمضان و بهترین شب های ماه رمضان، شب قدر است، گفت: امید است مومنان درگاه حق، با بهره گیری از فیوضات این ایام، خود را یکسال بیمه الهی کنند تا در شب قدر سال بعد و تحویل نامه اعمال به امام زمان(عج)، شرمنده نشوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.