1394-03-21 05:58
4479
1
15952
وبلاگ معبر سایبری فندرسک منتشر کرد:

ساپورت دیگه از مد افتاد !

حدوداً سه سال پیش بود که ساپورت تنگ و چسبان به عنوان مد در ایران مطرح شد و عده‌ای هم که جوگیر مد بودند سریعاً ازین مد که مغایر ارزش های اسلامی و ایرانی بود تبعیت کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از معبر سایبری فندرسک، حدوداً سه سال پیش بود که ساپورت تنگ و چسبان به عنوان مد در ایران مطرح شد و عده‌ای هم که جوگیر مد بودند سریعاً ازین مد که مغایر ارزش های اسلامی و ایرانی بود تبعیت کردند.

حالا بعد از سه سال ساپورت دیگه از مد افتاده ولی چرا هنوز عده ای ازون استفاده می کنند؟ نکته جالب اینجاست وقتی بهشون می گفتیم چرا می پوشین؟ جواب می دادند مده و دوستداریم طبق مد تیپ بزنیم.

ساپورتی ها حتی تو گرمای تابستون با پوشیدن ساپورت تنگ شرشر عرق می ریختند و می گفتن برا این می پوشیم که ساپورت خنکه ولی بازم همون آدما توی زمستون سرد هم این مدل تنگ و نازک رو پوشیدند.

ساپورت دیگه از مد افتاد

همه این ها نشون میده اون عده ای که هنوز ساپورت از مد افتاده رو می پوشند از اولش هم به دنبال مد و خنکی و راحتی نبودن بلکه دنبال جلب توجه و جذب نگاه های هرزه بوالهوس‌ها به سمت خودشون بودند.

همین ساپورتی ها در مقابل انتقاد ها می گفتند به ماچه؟ مرد ها نگاهاشون رو حفظ کنند اما حالا با گذشت سه سال و از مد افتادن ساپورت نشون دادن اونا برعکس دنبال جذب نگاه ها بودند تا عقده کم دیده شدن خودشونرو به نوعی جبران کنند.

راستی خانم ساپورتی، بی کلاسی نیست هنوزم پوششی که از مد افتاده رو می پوشی؟؟؟ حالا امل کیه؟؟؟

پ,ن : خواهرم تو دختری از جنس سیبی، نگاه برای تو کم است، نگاه مریض که جای خود دارد، پس زیبایی درونی خود را پیدا کن و دل بخر...

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سعید

این افراد فکر میکنند اگر اینجوری بگردند و ول باشند خوش میگذرد ولی نمی دانند تمام کشورهای که بدنبال این خوشگذرانی ها رفتند در بیچارگی و بدبختی زندگی میکنند و همه آنها به صورت برده های پنهان و در مسیر خواست سرمایه داران زندگی میکنند و تا زمانی که بردگی میکنند و سرمایه هایشان را به آنها میدهند عزیزند و هر زمان بخواهند بیدار شوند و بردگی نکنند باید مثل کشور عزیز ما صدها هزار کشته دهد و بدبختی های بزرگی را تحمل کند تا بتواند روی پای خود بایستد تازه با اینهمه بدبختی و سختی افرادی پیدا میشوند که اصلا" نمیفهمند این حرفها یعنی چه و خود را بازیچه امیال خود میشوند و شعار آزادی میدهند و نمیدانند برای این آزادی چه جانهایی فدا شده است چه اشکها شبانه روز جاری شده تا به اینجا برسیم .ولی همین افراد به قول خودشان خوشگذران سطحی نگر هم دنیا و هم آخرتشان را به آتش میکشند آگر کمی دقت کنند میبینند هر جا که آمریکا و ایادیشان پا میگذارند فقط قتل و عام است و بس و نگاه نمیکنند چه کسی طرفدارشان است یا دشمنشان چون میترسند فقط یک لحظه آن آدم خود فروخته بیدار شود و بخواهد توبه کند پس باید بمیرند.

0
0
پاسخ
1394-04-13 08:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.