1396-12-13 19:16
1945
0
51180
سرهنگ جمشیدی در گفتگو با تحریریه گلستان ما :

صداقت را در اخبار گلستان ما دیده ام / از اقدامات ارزشی نماینده ولی فقیه ، استاندار و شهردار گرگان در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس تشکر می کنم

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان نقش رسانه‌ها را در راستای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان، بسیار ارزشمند خواند.

به گزارش گلستان ما ؛ عصر امروز یکشنبه 13 اسفند ماه  اعضای پایگاه تحلیلی «گلستان ما» با سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

نقش رسانه ها در راستای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، بسیار ارزشمند است

در این جلسه سرهنگ «مسعود جمشیدی» اظهار داشت: شما اصحاب رسانه، زبان گویای مردم استان هستید و صداقت در ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی، اولویت کار شما باید باشد.

وی افزود: رسالت ارزشمندی برعهده شماست که در این راستا امانت‌دار خوبی باید باشید، زیرا شما می‌توانید درد دل مردم را به گوش مسئولان برسانید و از این طریق حلال مشکلات مردم نیز باشید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان گفت: بنده با بازدیدی که از سایت شما داشته‌ام، سایت شما را فعال و پویا دیده‌ام و موضوعات خوبی را منعکس می‌کنید که این نشان از صداقت شما در کارتان است.

وی به انتظارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: انتظار ما از شما این است بعنوان یک عنصر اصلی می توانید علاوه بر حمایت از ماموریت‌ها و اهداف بنیاد حفظ آثار، آن را به سطح جامعه منعکس کنید تا اقشار مختلف مردم از ماهیت وجودی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اطلاع پیدا کنند و آثار دفاع مقدس به سمت بنیاد حفظ آثار گسیل داده شود.

سرهنگ جمشیدی گفت: در حال حاضر بزرگترین خواسته خانواده معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان، رزمندگان و جانبازان استان، راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان است؛ زیرا می‌‌توانیم در این مرکز به عنوان یک پایگاه فرهنگی، آثار و اسناد دفاع مقدس استان را نشر بدهیم تا آیندگان، دوران دفاع مقدس را با تاریخ گذشته ایران مقایسه کنند و بدانند که چگونه جوانان دوران دفاع مقدس، با ایثارگرها و رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های  خود از خاک و هویت اسلام و انقلاب دفاع کردند.   

وی نقش رسانه‌ها را در راستای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، بسیار ارزشمند خواند و افزود: رسانه‌های استان می‌توانند با گزارش‌ها و اخبار خود، مسئولان استان را به سمت راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان هدایت و سوق بدهند.

جمشیدی گفت : در طول 40 روز گذشته دیدارهای با نماینده ولی فقیه ، استاندار و شهردار گرگان داشتم که هر کدام از آنها حمایتهای خوبی در جهت تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان داشتند ضمن اینکه سردار صادقی ، امیر معمار باشی و سردار جاویدان نیز در این زمینه حمایت کامل خود را اعلام کرده اند .

نقش رسانه ها در راستای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، بسیار ارزشمند است

نقش رسانه ها در راستای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، بسیار ارزشمند است

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.