1396-12-16 10:09
1477
0
51294
برخی خانم ها مردان را به اختلاس تشویق می کنند

باید برای اظهارات حسین ربیعی تاسف خورد / عمده اختلاس کننده ها خانم ها هستند !!!

همسران اختلاس کننده ها به عنوان محرم و کسی که از نزدیک شاهد تمام روابط همسر خود بوده و مکالماتش با سایر افراد را می شنیده ، باید مواخذه شود که چرا زمانی که شوهرش پول حرام اختلاس و دزدی را سر سفره اش آورده ، او را نهی نکرده است .

 به گزارش گلستان ما ؛ "زنان اختلاس نمی کنند" ؛ کلید واژه ای که هفته گذشته مجمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات بکار برد تا کار دولت روحانی را برای غلتیدن در برخی اهداف پشت صحنه از جمله مدیریت زنان بیشتر بر ملا سازد و در آستانه روز زن بهانه ای باشد تا این سناریو در سایر شهرها و مدیران نیز بازخوانی شود .

حسین ربیعی عضو شورای اسلامی شهر گرگان روز گذشته در مراسم تجلیل از زنان فعال شهر در صحن شورای شهر گرگان گفت: معتقدم برای جلوگیری از اختلاس ها باید مسئولین را از خانم ها انتخاب کنند چرا که اگر نگاه کنیم می بینیم در بین خانم ها اختلاس کننده نداریم!

این سخنان جناب ربیعی پوپولیستی و عوام فریبانه است و در شان یک مقام مسئول در جمهوری اسلامی نیست ، خاصه اینکه این فرد آزاد سرافرازی چون حسین ربیعی باشد که سالها در زندانهای بعثی الرمادی و ... کشور عراق طعم سختی ها را چشیده باشد چرا که او با این حرف انگشت اتهام را به سمت خودش که سالهاست در کشور مسئولیت دارد ، برده و طبعا با این تعریفی که خودش داشته می توان انگشت اختلاس را به سمت وی نیز برد.

در خصوص سخنان وی باید گفت اولا اینکه اثبات اینکه اختلاس کننده زن نداریم ، سخت است ، می شود دهها پرونده از قوه قضاییه احصا کرد که زنان اختلاس کرده اند که اخیرا هم می توان به شرکت رشت الکتریک اشاره کرد که زنان برخی مقامات سابق در کنار همسرانشان مشغول اختلاس بوده اند .

ثانیا جناب ربیعی ، حضرت علی ( ع) فرموده اند : کسی که ظلم می کند ، کسی که ظلم می بیند و کسی که شاهد ظلم است هر سه یه یک اندازه مسئولند و باید مواخذه شوند ، طبق این فرمایش مولا ؛ کسی که اختلاس می کند ، کسی که اختلاس می شود و کسی که شاهد است باید با هم مواخذه شوند .

در اینجا همسران اختلاس کننده ها به عنوان محرم و کسی که از نزدیک شاهد تمام روابط همسر خود بوده و مکالماتش با سایر افراد را می شنیده ، باید مواخذه شود که چرا زمانی که شوهرش پول حرام اختلاس و دزدی را سر سفره اش آورده ، او را نهی نکرده است .

بالعکس امروزه بسیاری از مردها اگر اختلاس گر شده اند به دلیل طمع زیاد و اشتهای برخی زنانشان برای تجملگرایی ، زندگی در نقاط گرانقیمت شهر ، استفاده از لوازم گرانقیمت زندگی نظیر ماشین های لوکس ،  خرید  لوازم خانگی منحصر به فرد ، خرید یک دست لباس گران قیمت برای یک مراسم ، ساخت ویلا در بهترین نقاط کشور  ، سفرهای خارجی و دهها احتیاج غیر ضروری دیگر بوده وگرنه چه اصراری بود که برخی مردان خود را به چنین مخمصه ای بیاندازند و ضرب المثلی وجود دارد که همیشه پای یک زن در میان است .

فراموش نکنیم که بسیاری از اختلاس هایی که در برخی شرکتها انجام شده تحت نام زنان یا دختران و یا بستگان مونث برخی اختلاسگران بوده و آنها در حالیکه خبر داشتند تن به این کار داده اند و بعد از اختلاس از سود سرشار آن نیز لذت برده اند بدون اینکه از خود بپرسند این پول حرام بوده است .

آقای ربیعی بهتر بود با جو عمومی کشور که این روزها مدام زن زن می کنند اما در عمل اعتقادی به استفاده از زنان ندارند ، همراه نمی شدید ، اگر مدیریت زنان خوب است چرا جناب رئیس جمهور به خودشان اجازه ندادند که حتی یک وزیر زن داشته باشد ؟

اگر واقعا به فکر زنان هستید اول باید برای شوهرانشان کاری بکنید چون زنان امروز بیش از هر چیز یک شوهری می خواهند که بالای سرشان باشد ، خرج و مخارج خانواده را تهیه کند و یک زندگی نسبتا خوب و مرفه را بسازد ، این یک توصیف از یک زندگی نسبتا مورد قبول امروزی است که دولت و مسئولینی چون شما در تهیه آن مانده اند .

اتفاقا مسئولیت گرفتن زنان نه تنها به ساختار کارکردی کشور کمکی نمی کند بلکه نظم خانوادگی و جمعیتی کشور را نیز دچار زیان می سازد و سنگ بنای برخی سازه های فرهنگی نامیمون خواهد بود که جبران آن تقریبا غیر ممکن است پس بهتر است عقلانی تر فکر کنیم ، جهت استحضار می توانید پاورقی زیر را هم مرور کنید .

پاورقی :

1 )  فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: کارآگاهان با پیگیری‌های همه جانبه و تحقیقات صورت گرفته به رئیس یکی از شعبات مشکوک شده و این زن ۳۲ ساله را دستگیر کردند. این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در همان ابتدا با توجه به دلایل و مستندات جمع آوری شده بر علیه وی، به جرم خود اعتراف کرد، بیان داشت: نامبرده بدون لحاظ نمودن قوانین و مقررات بانکی از مشتریان با دادن وعده‌های غیر متعارف پول دریافت کرده و با اسناد و اوراق جعلی دفترچه سپرده بلند مدت و کوتاه مدت صادر می‌کرده است. سرهنگ پور قاسم با اعلام اینکه برابر بررسی‌های به عمل آمده متهم تاکنون ۶ میلیارد ریال از مردم اختلاس نموده است٬ اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار ده میلیارد ریالی روانه زندان شد.

2 )  هفتمین جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی / زنان اختلاس سه هزار میلیاردی به دادگاه آمدند
رسیدگی به پرونده ۴ متهم زن در فساد بزرگ مالی خزانه‌دار گروه آریا در دادگاه / به گزارش فرهنگ به نقل از فارس، هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی ازصبح امروز "یکشنبه" در شعبه اول دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ناصر سراج آغاز می‌شود.قرار است در این جلسه به اتهام 4 متهم زن پرونده که تاکنون کیفرخواست آنها صادر شده از جمله «ج.الف» خزانه‌دار گروه آریا، مسئول گاوصندوق اصلی گروه، مسئول تهیه کیف‌های مشکی برای پرداخت رشوه، «م.ز» و «ع.ح» که بیشترین امضاهای جعلی را در این پرونده حتی به خود اختصاص داده است رسیدگی شود.

3 ) اختلاس 800 میلیون تومانی کارمندان یکی از تیم‌‌های تهرانی فوتبال ایران ممکن است به تغییرات مدیریتی اساسی در بدنه این باشگاه ختم شود.نکته قابل توجه اینجاست که یکی از اختلاس کننده‌ها توانسته در روزهای اخیر فرار و ایران را ترک کند و یکی دیگر از افراد مرتبط با این پرونده هم بازداشت شده و تحقیقات درباره نقش او در اختلاس انجام شده ادامه دارد.طبق اخبار دریافتی فردی که توانسته بعد از اختلاس در باشگاه لیگ برتری ایران را ترک کند،‌ خانمی است که 5 ماه قبل توسط یکی از مقامات اجرایی باشگاه در امور مالی استخدام و کار خود را شروع می‌کند.یک منبع آگاه به خبرگزاری میزان درباره پشت پرده اتفاقات رخ داده گفت:« معمولا بانک برای چک‌های بالای 50 میلیون تومان از مدیر مالی باشگاه استعلام می‌گرفت ولی این بار برای 4 فقره چک که مجموع آن بیش از 800 میلیون تومان بوده، این استعلالم گرفته نشده است و کارمندان امور مالی باشگاه توانسته‌اند امضای مدیرعامل را روی چک‌ها جعل کنند و با مراجعه به بانک آن را وصول کنند».

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.