1397-12-19 19:15
6127
5
61584
استانداری که برای استان هزینه دارد !

مناف هاشمی تندروترین استاندار گلستان! / معرفی "خواهرزاده استاندار و "دختر" فرماندار زمان اصلاحات جهت تصدی مدیر کل کتابخانه های گلستان

استاندار گلستان خواهرزاده هاشم مهیمنی استاندار سابق و دختر حسین رفعتی فرماندار گرگان در زمان اصلاحات را برای تصدی اداره کل کتابخانه ها معرفی کرد .

به گزارش گلستان ما؛ گویا در استان گلستان قحط الرجال شده و این روزها استاندار گلستان بدجور به اصحاب فتنه و تندروهای اصلاح طلب و بقایای منحله مشارکت و مجاهدین باج می دهد .

منابع موثق گفته اند مناف هاشمی استاندار گلستان (م – ص) خواهرزاده هاشم مهیمنی که سمت مشاوره ای در استانداری گلستان دارد را به همراه (ز –  ر) دختر حسین رفعتی فرماندار گرگان در زمان اصلاحات را جهت تصدی اداره کل کتابخانه های استان گلستان معرفی کرده است .

(ز- ر) که در حال حاضر کتابدار یکی از کتابخانه های استان و کارشناس می باشد ، فرزند کسی است که در سال 88 نقش اساسی به عنوان مسئول حقوقی ستاد میرحسین موسوی در گرگان داشته و بارها کلیپ و تصاویر حضور وی در آن سال ها در سایت ها منتشر شده است.  

اینکه مناف هاشمی بدجوری در دام تیم هاشم مهیمنی افتاده از زمان آمدنش و انتصاب هایی که انجام داده مشخص بود، اما کسی فکرش را نمی کرد که مناف هاشمی روزی نامه ای به تهران بزند و برای اقوام این افراد درخواست پست و مقام بکند.

این روزها همه به حسن صادقلو "پدربیامرزی" می دهند که انتصاب هایش از روی حساسیت و دقت بود اما مناف هاشمی در مسیری افتاده که هیچ گروه سیاسی غیر از تندروها را نمی بیند از این جهت گروهها و رسانه ها نیز روز به روز نسبت به استاندار گلستان بی انگیزه تر می شوند چون وجودش در گلستان بیش از پیش هزینه است .

فتنه خط قرمز مقام معظم رهبری بود ، در سال 88 مردم بخاطر منفعت طلبی گروهی سیاسی هزینه های زیادی دادند ، حال همانها در همین نظام به بهترین منصب ها گمارده می شوند ، این ریشخند زدن به جریان انقلابی و مسئولان ارشد نظام نیست! آیا مناف هاشمی استاندار گلستان عامدانه دست به این انتصابها می زند یا ناآگاهانه اسیر مشاوره های حلقه های انحرافی شده است !

نکته دیگر الیگارشی حاکم بر فضای سیاسی استان است که یک عده اندک همه امتیازات و سهم ها را برای خود می خواهند و هیچ سهمی برای بچه های مردم ، نخبگان و تحصیل کرده ها قائل نیستند ، این افراد بدانند روزی مردم با روش خودشان ، پاسخ این دهن کجی ها و زیاده خواهی ها را به آنها خواهند داد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.