1398-05-18 14:57
2796
0
64876
به قلم حسن بیارجمندی؛

اداره کل اطلاعات پاسخگو باشد! / عوامل اصلی پشت پرده اتهام علیه نظام در روز خبرنگار در گرگان

در مراسم روز خبرنگار استان گلستان که روز 17 مرداد در هتل آذین گرگان برگزار شد یک حرکت و اقدام فتنه گرانه ای خارج از برنامه زمانبندی و کنترل مسئولین برگزاری رخ داد.

به گزارش گلستان ما، این موضوع را از نوع واکنش توام با شوک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،وزیر فرهنگ و ارشاد و حتی دکتر حق شناس استاندار که در جایگاه حضور داشتند هر کسی می توانست درک کند.

یکی از عناصری که با حواشی خود موجب برکناری فرماندار گرگان شد در حاشیه سازی دیگری در این مراسم ، و در بخش پایانی برنامه و در قسمت تجلیل ها به اسم پسر عکاسش! و پوشش خواندن نامه ای نانوشته و منتشر نشده ! از او گفت : "پسر من اینجا نیست ، تهران است . پسرم به من گفت اگر بودم در مراسم شرکت نمی کردم و جایزه رو نمی گفتم ، البته به نشانه اعتراض . پسرم یک متن آماده کرده و فرستاده که بند آخرش رو برای شما می خوانم!!! [احتمالا این نامه بی سر بوده و یک ته بیشتر نداشته است! ]

اینکه :" آقای وزیر ، ما از شما برای روز خبرنگار هیچ هدیه ای نمی خواهیم . هدیه شما به ما ، " آزادی خبرنگاران زندانی " در زندان ها باشد ."

اگر از این بگذریم که چرا و چطور این پدر ، آینده پسرش را در این حوزه سیاه و تاریک کرد و این نامه نانوشته را در پرونده او و خودش ثبت کرد !!؟

یک سوال خاص در ذهن متبادر می گردد و آن اینکه آیا این اقدام فرد تواب و توبه شکن ! براساس همین داستان بچگانه !کاملا فردی و خانوادگی بوده است و یا اینکه براساس محتوی همین تک مصرع از یک مثنوی ؛کاملا تشکیلاتی و دیکته شده در جای دیگری بوده است !!؟

حجم و محتوی و پیام این عبارت نهایی در حد یک توئیت است که می توانسته در فضای مجازی منتشر شود؛ اما در این مورد و در فضای واقعی و با توجه به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است! چراکه به غیر از تاثیر در انعکاس خبری آن؛ این توئیت خط و عملیات رسانه ای بوده است که در روز یاد شده توسط یکی از اعضای شاخص فراکسیون امید زده و دنبال شده بود و دیگران یا باز نشر داده بودند و یا اینکه توئیت مستقلی زده بودند و در بی بی سی فارسی هم ضریب رسانه ای در میان ضد انقلاب داده شده است!

این نماینده اصلاح طلب و هیچ کاره و بیکاره لیست امید در مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشته است: "زیبنده نبود در آستانه روزخبرنگار بجای رفع محدودیت از تعدادی فعالان رسانه‌ای، خبر قطعیت محکومیتِ یکی از خبرنگاران... را شاهد باشیم."

 پیش از این توئیت و پست او در بی بی سی فارسی ،این رسانه وابسته به ام آی 6 در یک عملیات روانی مبتنی بر گزارش کذایی از تازه‌ترین رده‌بندی سازمان گزارشگران بدون مرز در خصوص وضعیت آزادی بیان در ایران در فراز پایانی آن همچون فراز پایانی نامه ادعایی عکاس یاد شده و توئیت نماینده ،اتهام واهی و کذب ذیل را نشر داده اند که " ایران همچنان یکی از بزرگترین زندان‌های روزنامه‌نگاران در جهان است."!!!

حال باید پرسید این لجن پراکنی این فرد معلوم الحال علیه نظام جمهوری اسلامی در این مراسم کشوری (با توجه به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و توجه رسانه های کشوری بدان )اتفاقی و بچگانه بوده است !!؟آنهم با چنین سرخطی که بی بی سی فارسی دنبال می نموده است !!؟

چند سالی است که گمانه زنی هایی در خصوص وجود یک شبکه مرتبط با بی بی سی فارسی در گرگان ارائه و پرونده ای برای آن گشوده شده است و البته در چند ماه اخیر به سر نخ های خوبی دست یافته اند و مستندات قابل توجهی از دو تن از سرشاخه های گرگانی همکار با این رسانه ام آی 6 در خارج از کشور بدست آمده است و اقدامات تامینی مناسبی اتخاذ گردیده است؛ اما در این مورد خاص با توجه به وظیفه مندی و صلاحیت خاص باید اداره کل اطلاعات استان گلستان پاسخ دهد که آیا ارتباطی بین این فرد و با این پرونده وجود دارد یا نه !!؟ و یا اینکه این موضوع را کاملا یک حرکت اتفاقی بچگانه و فردی محسوب می کنند❗️و از پیگیری های بیشتر باید خودداری کنیم.

به قلم حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.