1396-05-03 08:39
1268
0
41898

جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع دهه کرامت و برنامه ریزی حضور کاروان خدام رضوی(ع)

بمناسبت فرا رسیدن ایام دهه ی کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا(ع) جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوعیت دهه کرامت و هماهنگی و برنامه ریزی حضور کاروان خدام حرم رضوی(ع) در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ در ابتدای این جلسه حسینی نیا معاون فرماندار شهرستان مراوه تپه ضمن تبریک و تهنیت بمناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر با تاکید نسبت به برنامه ریزی دقیق و استفاده ی بهینه از وقت در راستای بهره برداری معنوی هر چه بیشتر از این برنامه باشکوه اظهار کرد: در سال گذشته برنامه ی حضور خدام رضوی (ع) با همت حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به خیر و خوبی انجام شد.

وی در ادامه بیان داشت: فلسفه ی حضور خدام رضوی (ع) در استان ها و سطح شهرستان ها اینست که برکات و معنویت آن امام همام را در سراسر ایران اسلامی نشر دهند.

 حسینی نیا افزود: ما باید به خاطر داشته باشیم که خدام رضوی(ع) مهمانان ویژه ی ما هستند که از طرف مشهد الرضا(ع) به سمت استان ما رهسپار شده اند و باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها در جهت استقبال و گرامیداشت این عزیزان استفاده نموده و پذیرایی هر چه بهتر از آنها بعمل آید .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی امیرشاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر مراسم استقبال از خدام رضوی با بیان اینکه حضور خادمان حضرت امام رضا (ع) یک حرکت پر خیر و برکت در سطح شهرستان ما می باشد گفت: این حرکت، حرکتی معنوی و فرصتی برای پراکنده شدن شمیم رضوی (ع) در این شهر می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه افزود: ما باید از همه ی ظرفیت ها در برگزاری باشکوه تر جشن های دهه ی کرامت استفاده کنیم چرا که نامگذاری این ایام به دهه ی کرامت از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) و با توجه به وجود مقدس حرم های مطهر حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در کشور ما از اهمیت و توجه خاصی در بین عاشقان اهل بیت (ع) برخوردار است .

جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع دهه کرامت و برنامه ریزی حضور کاروان خدام رضوی(ع) در استان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.