1396-12-15 15:09
3899
0
51255
عضو آزادشهری تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ایران:

به شهرم تعصب دارم و در آن بازی می کنم

عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ایران: از تیم های دیگری کشور برای پیوستن به آنها پیشنهاد داشتم اما به آنها جواب منفی دادم. بخاطر درسم و تعصبی که به شهرم دارم، در تیم آزادشهر به بازی خود ادامه می دهم.

به گزارش گلستان ما ؛ به نقل از تیتر آزاد، زهرا بذرافشان دانش آموز آزادشهری و عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ایران در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دلایل علاقه خود به ورزش اظهار کرد: من در خانواده ای ورزشی بزرگ شده ام. پدر و دو برادرم از زمانی که من یادم می آید ورزش می کردند. من هم از کودکی با برادرانم بازی می کردم و این موضوع علاقه ای در من ایجاد کرد تا به رشته فوتسال و فوتبال بروم.

بذرافشان ادامه داد: من از ۶ سال پیش بصورت حرفه ای ورزش را در باشگاه موجود در شهرم در رشته فوتسال شروع کردم. بعد از مدتی به مسابقات شهرستانی ، استانی و کشوری رفتم و درمسابقات کشوری بود که بازی مرا دیدند و بنده را به اردوی تیم ملی دعوت کردند. من تا کنون در مسابقه رسمی ای شرکت نکرده ام، اما با تیم ملی تمرین و در مسابقات دوستانه هم شرکت می کنم.

عضو تیم فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ایران گفت: از تیم های دیگری برای پیوستن به آنها پیشنهاد داشتم اما به آنها جواب منفی دادم.  بخاطر درسم و تعصبی که به شهرم دارم، در تیم آزادشهر به بازی خود ادامه می دهم. 

وی در پایان بیان داشت: از خانواده ام بخاطر همه ی حمایت هایشان و بخصوص پدرم که مثل کوه پشت من ایستاده است،تشکر می کنم و دست پدرم را از همینجا می بوسم. از مربی فوتسال، مربی ورزش و مدیر دبیرستان مکتب الزهرا خانم آب آذری نیز بسیار متشکرم، زیرا هر زمان من نیاز به مرخصی داشتم، با من همکاری کردند و نسبت به من محبت زیادی داشتند.

q1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.