1398-04-03 05:47
1172
0
64045
جهانگیری یعنی روحانی ؛ روحانی یعنی جهانگیری

دعوای زرگری درون دولت برای رزرو جهانگیری 1400 / مردم گول نمی خورند !

نه آقای جهانگیری ! از این خبرا نیست که بخواهی دبه کنی و بری و همه تقصیرات را گردن روحانی بیندازی و بگی حاجی حاجی مکه .

به گزارش گلستان ما ؛ کامران دیوسالار کارشناس رسانه و سیاست نوشت:

دیروز خبری به نقل از سایت انتخاب نزدیک به اصلاح طلبان مبنی بر دعوای جهانگیری و روحانی در جلسه هیات دولت منتشر شد که طی آن روحانی ،  اصلاح طلبان به سرگردگی جهانگیری را به سرنگونی دولت متهم کرده و جهانگیری نیز قهر کرد و رفت .

برای آنها که دستی در سیاست دارند قابل فهم است که این دعوا یک جنگ زرگری بیش نیست ، "جهانگیری یعنی روحانی و روحانی یعنی جهانگیری " همه می دانند جهانگیری فدایی روحانی است و این موضوع در انتخابات سال 96 و مناظره ها و سفرهای معاون اول به استانها برای رای آوردن روحانی مشخص است .

این جنگ زرگری راه افتاده تا اصلاح طلبان به رهبری جهانگیری خط خود را از روحانی مثلا اعتدالگرا جدا کنند تا در انتخابات 1400 بدون اینکه شریک جرم دولت فعلی در عملکرد بسیار ضعیف باشند ، بتوانند برنده انتخابات باشند .

نه آقای جهانگیری ! از این خبرا نیست که بخواهی دبه کنی و بری و همه تقصیرات را گردن روحانی بیندازی و بگی حاجی حاجی مکه .

ما تو ، سخنانت و وعده هایی که دادی را فراموش نمی کنیم و قطعا در ناکارآمدی دولت نقش شما بیشتر از بقیه است چون شما معاون اول دولت بودید و خیلی از بخشنامه ها ، انتصابات و دستورات با نظر مستقیم شما داده شده است .

قطعا این کاستی ها و ضعف عملکرد در سال 1400 به مانند آواری بر سر شما فرود خواهد آمد پس جا خالی نکن و با شجاعت تمام از عملکرد هرچند ضعیف خودت در این دولت دفاع کن و در پایان از مردم عذرخواهی کن شاید شما را ببخشند ، از من می شنوی برای 1400 دور و بر ستاد انتخابات نیایید چرا که دوره پیرمردها تمام شده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.