1396-09-03 06:11
1640
0
46938
مسابقات کبدی قهرمانی آسیا - گرگان؛

تیم کبدی پاکستان برابر ژاپن به برتری دست یافت

تیم کبدی پاکستان در دومین دیدار مسابقات کبدی قهرمانی آسیا برابر تیم ژاپن به برتری دست یافت.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، در دومین دیدار دهمین دوره مسابقات کبدی مردان آسیا دو تیم پاکستان و ژاپن در تاتامی یک به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم پاکستان با نتیجه 57 بر 19 تیم ژاپن را مغلوب کرد.

در این دیدار سرداور اجیت از کشور سریلانکا داور اول اجیت کومار از هندوستان و داور دوم رفیق رضاقلی از کشور ایران بود و آنامحمد کلته کمک منشی پشت خط  و مهدی رضاقلی، پور محمد حمیدی و منصور خانی‌نیا داوران میز منشی بودند.

در دیدار همزمان در تاتامی دوم نیز دو تیم هندوستان و عراق به مصاف یکدیگر رفتند که تیم هندوستان به برتری رسید.

از ساعت 9 صبح امروز هم تیم‌های ایران با تایلند و سریلانکا با کره جنوبی با هم مسابقه می‌دهند و آخرین دیدار در نوبت صبح هم بین تیم‌های افغانستان و پاکستان برگزار می‌شود.

در نوبت عصر هم در نخستین بازی‌ها پاکستان با عراق و ژاپن با افغانستان در ساعت 15 مسابقه می‌دهند و در ساعت 16 ترکمنستان به مصاف سریلانکا می‌رود.

مراسم رسمی افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا 2017 هم با حضور مسئولان استانی و کشوری از ساعت 17 عصر امروز جمعه در گرگان برگزار می‌شود.

از  ساعت 18.30 هم تیم‌های ایران با کره جنوبی و هندوستان با ژاپن به مصاف هم می‌روند.

پنجمین دوره رقابت‌های کبدی قهرمانی زنان آسیا هم از ساعت 11 امروز با مسابقه تیم‌های تایلند با ترکمنستان و کره جنوبی با چین‌تایپه آغاز می‌شود و در ادامه ساعت 12 تیم‌های سریلانکا با پاکستان و ژاپن با عراق و ساعت 13 تیم‌های چین تایپه با هندوستان و تایلند با کره جنوبی با هم مسابقه می‌دهند.

تیم‌های ایران با عراق و ژاپن با سریلانکا هم از ساعت 19.30 در بخش زنان باهم رقابت می‌کنند و از ساعت 20.30 امروز نیز تیم‌های ترکمنستان با کره جنوبی و هندوستان با تایلند مسابقه می‌دهند.

دهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا با شرکت تیم‌های ایران، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، تایلند، کره‌جنوبی، ژاپن، عراق، ترکمنستان و افغانستان و پنجمین دوره مسابقات زنان با شرکت تیم‌های ایران، هندوستان، پاکستان، سریلانکا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، عراق، ترکمنستان و چین‌تایپه برگزار می‌شود.

این مسابقات شامگاه یکشنبه و با معرفی تیم‌های برتر در گرگان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.