1396-06-05 19:06
995
0
43277

توزیع کتب درسی مقطع اول و دوم متوسطه از 20 شهریور

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از توزیع کتاب‌های درسی دوره‌های متوسطه اول و دوم، از 20 شهریور در کتابفروشی‌ها خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، سید حسین طلایی زواره معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص «زمان توزیع کتاب‌های درسی مقاطع مختلف تحصیلی»، اظهار داشت: کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی، اول مهرماه در مدارس توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: کتاب‌های درسی دوره‌های متوسطه اول و دوم، از 20 شهریورماه در کتابفروشی‌ها توزیع می‌شود.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: در استان تهران و البرز و شهرستان‌های استان تهران کتب درسی از 25 شهریور توزیع خواهد شد.

طلایی زواره در خصوص «میزان افزایش قیمت کتاب‌های درسی»، عنوان کرد: امسال میانگین افزایش قیمت کتاب‌های درسی 7 درصد یعنی 2 درصد کمتر از نرخ تورم است.

وی تأکید کرد: کتابفروشی‌ها براساس قراردادی که با شرکت چاپ و نشر انعقاد کرده‌اند، باید کتب درسی را بفروشند و حق فروش اجباری هیچ نوع لوازم‌التحریری را همراه با آن ندارند.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خاطرنشان کرد: اگر اولیای دانش‌آموزان در هنگام خرید کتاب‌های درسی، موارد تخلفی از سوی کتابفروشی‌ها مشاهده کردند، می‌توانند با شماره تلفن‌های 88827778 و 88305860 تماس گرفته و اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.