1396-12-05 18:44
4442
3
50849
توسط یک سایت محلی منتشر شد :

عکسی حاشیه ساز از نماینده گرگان و آق قلا در فضای مجازی

نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا مدام در رسانه ها و در مواجهه با خبرنگاران و دوربین های صدا و سیما اذعان می کند که مرید رهبری است و سرباز ولایت اما در عمل همراهی زیادی با جریان اصلاح طلب و چپ تندرو دارد .

به گزارش گلستان ما به نقل از عدالت خواهان ؛ نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا مدام در رسانه ها و در مواجهه با خبرنگاران و دوربین های صدا و سیما اذعان می کند که مرید رهبری است و سرباز ولایت اما در عمل همراهی زیادی با جریان اصلاح طلب و چپ تندرو دارد .

او اخیرا به پیشنهاد حزب اعتماد ملی و شخص علی اصغری دبیر این حزب برای ابوذر پورادیب یکی از خبرنگاران وابسته به جریان چپ تندرو مجوز نشریه گرگان شهر را گرفته است .

هزارجریبی یکی از دو نماینده گرگان است که با منتجب نیا و اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان در نشست پنهانی سید عباس حسینی فرماندار گرگان را کله پا کرده و صفوی را به جای وی برگزیدند که با فشار رسانه ها این امر هنوز اتفاق نیفتاد اما زیرپوستی این انتصاب دنبال می شود .

تصویر زیر هم او را در کنار سران و هسته اصلی فتنه 88 در گرگان نشان می دهد که به ترتیب او در کنار سید رضی قدس علوی مسئول دفتر شیخ فتنه گر صانعی ، شیخ عبدالله شاهینی از سران فتنه در گرگان که با بیانیه ها و مقالاتش هیزم آتش فتنه بود ، حسین رفعتی مسئول حقوقی ستاد میرحسین موسوی فتنه گر در سال 88 گرگان بود که حضور وی درراهپیمایی ها علیه نظام در فیلم ها موجود است و علی خاری بازداشتی فتنه 88 و مشاور جوان حسین رفعتی در دوران فرمانداری گرگان .

حال شورای نگهبان قانون اساسی همانطور که گفته نسبت به فتنه 88 حساس است در رابطه با این عکس نظر دهد که واقعا چنین شخصی مناسب مردم متدین گرگان جهت نمایندگی مجلس می باشد ؟

edalatgolestan8489

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید

این عکس مشخص برای زمان جدید نیستچون در این عکس آقای هزار جریبی بسیار لاغر تر از هیکل فعلی هستش

0
0
پاسخ
1396-12-06 08:44
علیرضا

از همه این مسائل که بگذریم یک سوال برای اکثر مردم شریف گرگان مطرحه اینه که : کارکرد آقای هزارجریبی در مدت نمایندگیش تا الان چیه ؟ آقای هزارجریبی اینقدر در مسائل حاشیه ای خودشو غرق کرده که فراموشش شده نماینده مردمه و فقط به کارهای سیاسی و باندی مشغوله . نمونش در قضیه شهردار گرگان نمود پیدا کرد . چرا ما مردم گرگان باید به صرف اینکه یه بنده خدائی پدرش زمانی مسئول بوده باید بهش رای بدیم . این معضل چپ و راستم نداره و متاسفانه شهرستان و استان تا حالا از این ناحیه ضربه زیاد خورده

0
0
پاسخ
1396-12-06 09:31
طرفدارعدالت

بسمه تعالیاولا این عکس درسالهای اوایل دهه 80گرفته شده که هنوزموضع افرادمشخص نبود.دوما"ولایت مداری مهندس هزارجریبی برکسی پوشیده نیست.چراکه خانواده شهیدان هزارجریبی ازاول انقلاب درصحنه بودن وهمگی به ندای ولی فقیه خودلبیک گفتن ودراین راه هم شهیددادن وهم مجروح....واین راه ادامه دارد.سوما"چراشماهافکرمی کنیدفقط خودتون عاشق ولایتیدوبقیه دروغگو؟؟؟؟چهارما"عملکرد ایشان هم بارهادررسانه عمومی صداوسیمابرای مردم شریف گرگان وآق قلاپخش گردید.پنجما"مردم شریف وولایت مداراستان خادمین خورامی شناسند.وآگاهانه رای می دهند.

0
0
پاسخ
1396-12-12 05:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.