1397-09-22 03:47
1747
2
59491
فرمانده سپاه گرگان :

کارفرهنگی درگرگان همت انقلابی می خواهد / کم توجهی مسئولین فرهنگی در گرگان مشهود است

فرمانده سپاه گرگان در اولین روز از هفته فرهنگی گرگان که به مناسبت سالروز ورود امام حسن عسگری علیه السلام نامگذاری شده است از کم توجهی مسئولین فرهنگی این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی فرمانده سپاه گرگان در حاشیه برگزاری مراسم گلباران محل جلوس امام حسن عسگری علیه السلام در گرگان به خبرنگار بسیج گفت:متاسفانه بعضی از مسئولین فرهنگی در گرگان فقط اسم فرهنگ را یدک میکشند و میل و رغبتی به کار موثر فرهنگی در این شهرستان را ندارند.

وی در ادامه افزود:کارفرهنگی نیازمند همت انقلابی همه مسئولین و دستگاه‌های فرهنگی گرگان است و در این سال‌ها سپاه و بسیج به تنهایی جور بقیه را کشیده اند.
رحمانی خاطر نشان کرد:کسانی که امروز به مقوله ولایت، شهدا، مسائل و اتفاقات مهم فرهنگی و انقلابی گرگان کم توجهی میکنند با چه رویی پاسخگوی امام و شهدا هستند.
فرمانده سپاه گرگان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در گرگان گفت:سپاه و بسیج شهرستان گرگان با همکاری شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی این شهرستان برنامه‌های خوبی را برای هفته فرهنگی گرگان برنامه ریزی کردند که به عنوان نمونه میتوان به برگزاری مراسم گلباران محل حضور امام حسن عسگری علیه السلام، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری کرسی تلاوت وجشن خیابانی اشاره کرد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستانی غریب

مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی بعداز بکارگیری فرزندش در اداره کل تبلیغات اسلامی ، نیاز جامعه را به کار فرهنگی با این اقدامش به سخره گرفته!!!!!!!!!! و با این اقدام ،بزرگترین به بزرگترین هدف کاری خود رسیده است.

0
0
پاسخ
1397-10-02 09:03
گلستانی غریب

شما هم با عدم پیگیری و عدم انتشار پیام های مردمی و اقدامات مدیران در جذب نیروها و ژ نهای برتر ، در خیانتهایشان شریک جرم خواهی بود.

0
0
پاسخ
1397-10-02 09:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.