1393-05-06 11:01
1909
0
124
در جلسه کمیته نامگذاری شورای شهر گرگان عنوان گردید :

سه نام شهدا ، سرداران شهید و شهید قندهاری به ترتیب برای اولین روگذر گرگان پیشنهاد شدند

جلسه فوق العاده کمیته نامگذاری شورای شهر گرگان امروز برگزار و سه نام شهدا ، سرداران شهید و شهید قندهاری برای نامگذاری اولین روگذر گرگان پیشنهاد شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ کمیته نامگذاری شورای شهر گرگان بخاطر نامگذاری اولین روگذر گرگان در میدان ترمینال عصر امروز تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که صفر علی پایین محلی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان ، اعضای کمیته ، خانواده های شهدا و سرداران شهید و خبرنگاران حضور داشتند ، خبر وصول نامه بنیاد شهید گرگان در خصوص نامگذاری روگذر به یادبود شهدا اعلام شد.

سپس جلسه وارد بحث و بررسی شد و با توجه به اینکه بحث شهدا در اولویت جدی اعضا قرار داشت مقرر شد سه نام شهدا ، سرداران شهید و شهید قندهاری به ترتیب اولویت نامگذاری اولین روگذر گرگان باشند .

قرار است اعضای شورای شهر گرگان فردا تشکیل جلسه دهند تا نظر نهایی خود را مبنی بر نامگذاری این روگذر اعلام نمایند چرا که هفته بعد 12 مرداد ماه ساعت 9 شب قرار است این روگذر افتتاح شود.

صفرعلی پایین محلی رئیس کمیته نامگذاری و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان ضمن تجلیل از خدمات شایسته شهدا و اهدای جان خویش به خاطر ناموس و میهن اسلامی اظهار کرد: که شهدا مایه آبرو احترام ما هستند و ما هر چه داریم از آنهاست و سعی خواهیم کرد تا به نحو شایسته ای از این عزیزان تجلیل کنیم و اولویت ما هم در نامگذاری شهدا هستند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.