1403-02-25 11:29
227
0
89988
معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:

ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر استان گلستان تا اواسط خرداد

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: مدیران شرکت‌های تعاونی استان برای ثبت‌نام در نوزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر گلستان تا شانزدهم خرداد فرصت دارند.

 به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از صداوسیمای مرکز گلستان؛ محبوبه فدایی صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت، در ارتباط زنده تلفنی با برنامه «گلستان سلام» رادیو گلستان گفت: مدیران شرکت‌های تعاونی برای حضور در این رقابت بزرگ می‌توانند به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

 وی ادامه داد: این جشنواره به‌منظور ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و شناسایی تعاونی‌های موفق در سطوح استانی و ملی و معرفی الگوهای برتر و تشویق تعاونی‌ها به تلاش برای بهبود و ارتقای حوزه‌ها و گرایش‌های مختلف کسب‌وکار، شهریور امسال هم‌زمان با سراسر کشور در استان گلستان نیز برگزار می‌شود.

 فدایی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» خاطرنشان کرد: توجه ویژه به بخش تعاون و مشارکت مردم در فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، ارتقای جایگاه و معرفی توانمندی‌های این بخش، ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین تعاون گران و انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از جمله اهداف این جشنواره است.

 وی اضافه کرد: تعاون گران استان گلستان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.