1403-02-25 11:36
201
0
89989
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان تأکید کرد:

بهره‌گیری از نخبگان برای حل مسائل گلستان

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان گفت: در دولت علاقه‌مند هستیم با گره‌خوردن با مجموعه نخبگانی استان از دانش آنها در راستای حل مسائل استان بهره‌مند شویم کما اینکه تاکنون نیز این‌گونه بوده است.

 به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از روابط‌عمومی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان؛ سید علی مهاجر در دیدار با سرپرست بنیاد نخبگان استان گلستان اظهار کرد: نخبگان از مهم‌ترین ثروت‌های انسانی کشور هستند و دشمن در تلاش است با زدودن هویت ملی و آرمان‌خواهی از نخبگان آنها را از آرمان‌های انقلاب اسلامی دور نماید.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: بینش و بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی، ایجاد و تقویت هویت ملی و آرمان‌خواهی در بستر آموزش از نکات مهمی است که بنیاد نخبگان باید به آن توجه داشته باشد.

مهاجر بیان کرد: از بنیاد نخبگان انتظار می‌رود با ایجاد شرایط مناسب حمایت و پشتیبانی کامل و همه‌جانبه از نخبگان و همچنین با اقناع، تبیین و ایجاد انگیزه و امید، آنها را به سمت کمک به کشور و استان سوق دهد.

وی افزود: معتقدیم ارتباط سازنده با جامعه نخبگانی در حل مسائل استان بسیار راه‌گشا خواهد بود، بنیاد ملی نخبگان حلقه وصل دولت با نخبگان است که متأسفانه از این ظرفیت بسیار بزرگ و مهم کمتر استفاده شده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: در دولت علاقه‌مند هستیم با گره‌خوردن با مجموعه نخبگانی استان از دانش آنها در راستای حل مسائل استان بهرمند شویم کما اینکه تاکنون نیز این‌گونه بوده است.

مهاجر خاطرنشان کرد: داشتن یک برنامه مدون و هدفمند و تحولی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در بنیاد نخبگان، به‌منظور شناخت و استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی استان لازم و ضروری است.

وی گفت: لازم است با تشکیل بانک نخبگانی در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع تولیدی، اقتصادی، کشاورزی، دامپروری و چالش‌های زیرساختی، محلی برای رجوع مدیران دولتی و بخش خصوصی باشد.

در پایان این دیدار از مجموعه بنیاد نخبگان و نمایشگاه محصولات فناورانه نخبگان استان بازدید به عمل آمد.

انتهای خبر/
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.