1398-07-04 11:06
2159
0
65662
به همت نوجوانان و جوانان بسیجی منتطقه اسلام محله آزادشهر برپا شد؛

نمایشگاهی ساده در منزل شهید با پیام‌ "نور خدا خاموش شدنی نیست" + تصاویر

بانوان نوجوانان و جوانان بسیجی منطقه اسلام محله آزادشهر با همکاری خانواده شهید ستوده نمایشگاه مقاومت را در منزل شهید برپا کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، بانوان نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه راضیه منطقه اسلام محله آزادشهر با همکاری خانواده شهید ستوده نمایشگاه مقاومت را در منزل شهید برپا کردند.

این نمایشگاه که با وسایل ساده و با کمترین هزینه برپا شده ، مورد توجه همسایگان و مردم منطقه قرار گرفت.

برپا کنندگان این نمایشگاه می گویند، هدفشان از برپایی این نمایشگاه این بوده که نشان دهند، پیام شهدای کربلا، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همان پیام مقاومت امام حسین علیه السلام بوده که فرمودند، هیهات من الذله.

یکی از جوانان بازدید کننده از نمایشگاه به ما گفت: تعدادی ابله فکر می کنند که با حذف اسم شهید از روی کوچه‌ها، می توانند یاد و راه شهیدان را به فراموشی بسپارند، اما باید بدانند که اولا ما نخواهیم گذاشت و ثانیا نور خدا با دمیدن خاموش نخواهد شد.

وی افزود : یاد و نام شهید فراموش شدنی نیست و این کوردلان خود فروخته که از هیچ عقبه فکری برخوردار نبود و اسلام را نمی شناسند و با اندک تبلیغات غربی مورد استحاله قرار گرفته و ننگ لیبرالی را با خود یدک می کشند باید بدانند که جوانان انقلابی ایران زمین نخواهند گذاشت تا افکار شیطانی آنها عملی شود و با قدرت جلوی نیات شیطانی آنها خواهند ایستاد.

3

4

8

6

7

9

5

2

1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.