1398-06-04 14:03
1021
0
65146
فرماندار آزادشهر:

پست برق 230 ولت «نگین‌شهر» قطب برق شرق گلستان می‌شود

فرماندار آزادشهر گفت: نقشه‌برداری و جانمایی زمین برای راه‌اندازی پست برق 230 ولت «نگین‌شهر» انجام شده که با راه‌اندازی آن این پست قطب برق شرق استان خواهد شد و منبع تغذیه شهرهای مینودشت، آزادشهر، گنبدکاووس و رامیان خواهد بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری فارس، سید رسول حسینی بعد از ظهر امروز در مراسم متمرکز افتتاح پروژه‌های هفته دولت این شهرستان اظهار کرد: 91 پروژه عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی 68 نفر و اعتبار 30 میلیارد تومان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: 91 پروژه با اعتبار 30 میلیارد تومان و اشتغالزایی 68 نفر در شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید که از این تعداد 75 پروژه با اعتبار 17 میلیارد و 500 میلیون تومان عمرانی و 16 پروژه با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون تومان اقتصادی و اشتغالزا است.

واحدهای تعمیراتی سیل و رانش زمین  آزادشهر تا 15 مردادماه به پایان رسید
حسینی با بیان اینکه سیل و رانش زمین سبب تخریب جدی جاده‌ها و واحدهای مسکونی روستایی شد، افزود: تعداد 573 واحد مسکونی احداثی و 466 واحد مسکونی تعمیراتی هستند که واحدهای تعمیراتی تا 15 مردادماه به پایان رسیده است.

فرماندار شهرستان آزادشهر تصریح کرد: از 573 واحد احداثی تاکنون 461 پرونده به بانک معرفی و برای تسهیلات قرارداد منعقد کردند و 115 واحد مسکونی تا اسکلت ساختمان پیش رفته است.

وی درباره پروژه‌های مهم شهرستان در هفته دولت گفت: پارک 16 هزار متر مربعی در شهر آزادشهر، چمن مصنوعی «نگین شهر» و سیلوی «نگین وطن» از جمله پروژه‌های مهم شهرستان است.

حسینی خاطرنشان کرد: نقشه‌برداری و جانمایی زمین برای راه‌اندازی پست برق 230 ولت نگین‌شهر با اعتبار 250 میلیارد تومان  انجام شده که با راه‌اندازی آن این پست قطب برق شرق استان خواهد شد و منبع تغذیه شهرهای مینودشت، آزادشهر، گنبدکاووس و رامیان خواهد بود.

مجوز 7 هکتار از اراضی شهر «نوده‌خاندوز» برای آب‌بندان صادر شد/ وجود سلاح‌های مجاز و غیرمجاز در آزادشهر  از معضلات این شهر است
وی تاکید کرد: مجوز هفت هکتار دیگر از اراضی شهر «نوده‌خاندوز» برای آب‌بندان صادر شده تا شاهد توسعه اقتصادی و کشاورزی در این شهر باشیم.

فرماندار شهرستان آزادشهر وجود سلاح‌های مجاز و غیرمجاز در شهرستان را از معضلات نام برد و اضافه کرد: با همکاری شورای تامین و استفاده از ظرفیت استان در حال رفع این مشکل هستیم تا آسیب‌های اجتماعی شهرستان کاهش یابد.

وی کمبود منابع در حوزه فرهنگی را از دیگر مشکلات شهرستان دانست و یادآور شد: در شهرستان فقر سالن همایش و منابع در حوزه فرهنگی وجود دارد به طوری که مجتمع فرهنگی آزادشهر سال‌هاست که نیمه کاره رها شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس با حضور مهمان ویژه کشوری سه پروژه مهم اقتصادی با اعتبار 86 میلیارد تومان و اشتغالزایی 202 نفر کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

برخورد قاطع دستگاه قضایی و در راس آن آقای رئیسی نور امید را در مردم ایجاد کرد/ جاده آزادشهر به شاهرود را مهمترین پروژه این شهرستان
وی با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفسادان اقتصادی افزود: برخورد قاطع دستگاه قضایی و در راس آن آقای رئیسی سبب شده تا نور امید دوباره در مردم ایجاد شده و وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی را پررنگ کتد.

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع «پرهام» تصریح کرد: در فساد اقتصادی «پرهام» 400 میلیارد تومان از پول مردم شهرستان به یغما رفت که با پیگیری این پرونده توسط دستگاه قضایی امیدواری مردم را بیشتر کرد.

وی جاده آزادشهر به شاهرود را مهمترین پروژه شهرستان برشمرد و گفت: این پروژه در حال حاضر با اعتبار 60 میلیارد تومان و چهار پیمانکار در حال انجام است، بخشی از این پروژه در سال گذشته با اعتبار 30 میلیارد تومان و یک پیمانکار انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.