1400-07-03 14:39
1028
0
76271
استاندار گلستان:

2 شهر گلستان در وضعیت آبی کرونا قرار گرفت/ واکسیناسیون 56 درصد گلستانی‌ها

استاندار گلستان با اشاره به اینکه تعداد شهرهای آبی از لحاظ شیوع کرونا به عدد 30 رسیده است، گفت: 2 شهر گلستان در وضعیت آبی کرونا قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس ظهر امروز در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: در کشور 30 شهر در وضعیت آبی کرونا قرار دارند، تعداد دو شهر گلستان نیز وضعیت آبی است و امیدواریم در هفته آینده تعداد شهرهای آبی سراسر استان افزایش یابد.

وی روند واکسیناسیون در استان گلستان را مثبت خواند و افزود: 56 درصد مردم واکسینه شدند و باید 14 درصد دیگر واکسینه شوند تا به نقطه انقطاع و ایمن برسیم و باید در این زمینه تلاش کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه خوشبختانه امکانات تزریق در استان خوب است، گفت: 38 پایگاه تجمعی با همکاری بسیج، نیروی انتطامی و درمانگاه فعال هستند و تا دو هفته آینده که تعداد واکسن افزایش یابد بعید نیست که بتوانیم به بیش از 70 درصد برسیم.

حق‌شناس با تاکید بر اینکه کل کشور از شرایط پیک کرونایی عبور کردند ابراز امیدواری کرد این وضعیت به سمت بهتر شدن پیش برود و گفت: 14 شهرستان در گلستان وجود دارد که دو شهرستان از لحاظ کرونا به وضعیت آبی رسیده است 10 شهرستان زرد و دو شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی افزود: در کل کشور رعایت پروتکل ها 43 درصد رسیده است و جزو هفت استانی هستیم که جریمه و پلمپ واحدهای متخلف خیلی کم است و لذا باید حداقل اقدام یعنی استفاده از ماسک در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.