1400-02-21 18:04
671
0
74561

آغاز طرح تشدید محدودیت‌های تردد در گلستان

به مناسبت فرا رسیدن تعطیلات عید فطر، طرح تشدید محدودیت‌های تردد در استان گلستان آغاز شد.

به گزارش گلستان ما؛ فرمانده انتظامی گلستان گفت: برای حفظ سلامتی مردم، برای تعطیلات عید فطر، این طرح از ساعت ۲بعدازظهر امروز تا ساعت۱۲ شنبه ۲۵اردیبهشت اجرا می‌شود.

سردار دادگر افزود: پلیس در ۴محور ورودی استان برای اعمال محدودیت تردد خودرو‌ها حضور دارد و برابر قانون با ناقضان مصوبات ستاد مقابله با کرونا برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: ورود و خروج از مناطق قرمز، یک میلیون تومان و مناطق نارنجی و زرد ۵۰۰هزار تومان جریمه به دنبال خواهد داشت؛ ضمن اینکه محدودیت تردد بین ساعات ۲۲تا۳ بامداد در همه مناطق شهری ادامه دارد.

رئیس پلیس استان با اشاره به فعال بودن دوربین‌های نظارتی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها به منظور اعمال قانون متخلفان، اضافه کرد: تردد خودرو‌های شخصی در نقاط دارای دوربین بصورت هوشمند و در نقاط بدون دوریبن، از طریق ماموران پلیس کنترل خواهد شد.

سردار دادگر تاکید کرد: در این ایام ناوگان‌های حمل و نقل عمومی، خودرو‌های امدادی و خدمات رسان و خودرو‌های تامین کننده ارزاق مورد نیاز شهروندان می‌توانند در محور‌ها تردد کنند.

وی از شهروندان خواست: همچون گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند و در تعطیلات پیش رو از هر گونه سفر پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.