1400-08-11 14:24
768
0
76839
شهردار گرگان:

اتمام پروژه شهربازی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ حواشی برخی پروژه ها بزرگتر از اجرای آن است

سبطی گفت: اتمام پروژه شهربازی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امیدواریم تا پایان سال شاهد اتمام فاز یک این پروژه با تامین این اعتبار باشیم.

به گزارش گلستان ما؛ محمدرضا سبطی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: برخی از پروژه ها در شهرداری به بند از گذشته به امانت رسیده است و لذا این پروژه ها را ادامه خواهیم داد و اولویت ما اتمام پروژه های نیمه تمام است.

شهردار گرگان ادامه داد:با تامین منابع مالی و در یک پرسه فشرده امیدواریم شاهد بهره برداری پروژه های نیمه تمام در شهر گرگان باشیم.

سبطی تاکید کرد: موانعی در اجرای برخی پروژه ها وجود داشته و گاهی حواشی این پروژه ها بیش از اجرای این پروژه دغدغه برای مدیریت شهری به وجود آورده و  امیدواریم با همراهی دستگاه های مربوطه و خدمات رسان این چالش ها را کمتر کنیم.

وی افزود: ثانیه ها و دقایق نیز برای شهرداری مهم است و امیدواریم شرایطی برای رسیدگی به پرونده ها و پروژه ها در کوتاه ترین زمان انجام شود.

این مقام مسئول متذکر شد: بدون برنامه پا به شهرداری نگذاشتیم و برنامه های زیادی برای شهر وجود داد ولی با قدم های کوچک می توانیم مسیر طولانی را طی کنیم.
سبطی به رضایتمندی شهروندان تاکید کرد و افزودذ: رضایتمندی شهروندان باید در اولویت باشد که بخشی از آن در توسعه محلات است.

وی ابراز داشت: در حال حاضر جز هزینه های جاری برای اتمام شهر بازی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار را باید تامین کنیم تا به جایی برسد و در حال حاضراین پروژه ۳۴ درصد پیشرفت فزیکی دارد و امید داریم در مدت باقی مانده تا انتهای سال با یک تلاش مضاعف پیشرفت قابل قبولی از این پروژه را شاهد باشیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری می تواند موفق باشد که در میدان باشد و تصمیمات پشت میزی نمی تواند درست باشد و ممکن است باعث اتلاف انرژی شود و لذا بازدیدهای صبحگاهی را در دستور کار قرار دادیم.

سبطی تاکید کرد: بازدید صبحگاهی باعث  ارتقا انگیزه در حوزه خدمات رسانی می شود و با شعار بامداد تا بامداد پای کار شهرداری گرگان حاضر شدم و در راستای تحقق این شعار  تلاش می کنیم.

وی به معضل خاموشی پله برقی اشاره کرد و متذکر شد: در راستای اجرای قراردادی که شهرداری منعقد کرده بود پله های برقی به یک پیمانکار واگذار شد و در چارچوب قرارداد ادعا و موضوعاتی مطرح شده که این مسائل در روزهای آینده رسیدگی می شود.

شهردار گرگان بیان کرد: در حوزه زیباسازی باید از زیبا شناختی عمل کنیم و مدیر و شهرداری که تعریف زیبا را نفهمد بدیعی است که شهر زیبایی نخواهد داشت و امیدوارم کارنامه خوبی برای مدیران خود در حوزه زیباسازی ارائه کنیم و اولویت ما در شهر گرگان زیباسازی است‌.

سبطی خاطرنشان کرد: باید ورودی خوبی برای شهر تعریف کنیم و از مسافران با حرکت عمرانی و فرهنگی فرهنگی زیباسازی استقبال کنیم و به آنها خوشامد بگوییم و به دنبال یک برند و کاری در سطح ملی در ورودی گرگان هستیم.

وی افزود: باید دور برگردان استاندارد در شهر داشته باشیم و برخی از پروژه ها به امانت به ما رسیده د اصلاح آن کار سختی است و برای حل مشکلات، پیچ ها و موانع وجود دارد و برای حل آن می توانیم اصلاح هندسی داشته باشیم.
انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.